Wat hopen wij morgen te doen?!

J.C. Philpot

Re: Wat hopen wij morgen te doen?!

Bericht door J.C. Philpot »

Morgen hoop ik de laatste dingen over te dragen op mijn werk voor mijn vakantie, en thuis wat zaken in te pakken. Lekker een weekje gezinskamp.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

J.C. Philpot schreef:Morgen hoop ik de laatste dingen over te dragen op mijn werk voor mijn vakantie, en thuis wat zaken in te pakken. Lekker een weekje gezinskamp.
huh? dat was toch deze week? of zijn er meerdere?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

MarthaMartha schreef:huh? dat was toch deze week? of zijn er meerdere?
Er zijn er inderdaad meerdere, op verschillende data.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
vlinder

Bericht door vlinder »

Hendrikus schreef:
vlinder schreef:Vliegles. Zelf een vliegtuig besturen in Teuge.

:yahoo :yahoo
gescoord via Vakantieveilingen?
Nopz. Via Marktplaats. Het was echt super leuk. Mooie foto's van Paleis het Loos gemaakt en van de IJssel. Het was echt de moeite waard!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Buurvrouw condoleren....
Haar man is overleden en zal DV zaterdag worden gecremeerd...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
parel

Bericht door parel »

J.C. Philpot schreef:Morgen hoop ik de laatste dingen over te dragen op mijn werk voor mijn vakantie, en thuis wat zaken in te pakken. Lekker een weekje gezinskamp.
Jaloers!! Ik ben net terug en heb flink last van mijn kampkater...
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
henriët

Bericht door henriët »

Naar Gods huis!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
irmo

Bericht door irmo »

Ik moet morgen werken.....
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
Mara

Bericht door Mara »

Morgen hoopt mijn oom te verhuizen van het verpleeghuis naar een gesloten afdeling elders in de stad. Er moet iemand met hem mee als begeleiding in de rolstoeltaxi, ik heb mezelf maar aangeboden. Ik zie er behoorlijk tegenop. :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Simon

Bericht door Simon »

Mara schreef:Morgen hoopt mijn oom te verhuizen van het verpleeghuis naar een gesloten afdeling elders in de stad. Er moet iemand met hem mee als begeleiding in de rolstoeltaxi, ik heb mezelf maar aangeboden. Ik zie er behoorlijk tegenop. :fi
Waarom zie je daar tegenop?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Mara

Bericht door Mara »

Simon schreef:
Mara schreef:Morgen hoopt mijn oom te verhuizen van het verpleeghuis naar een gesloten afdeling elders in de stad. Er moet iemand met hem mee als begeleiding in de rolstoeltaxi, ik heb mezelf maar aangeboden. Ik zie er behoorlijk tegenop. :fi
Omdat: er is nu een indicatiecommissie die bepaalt waar iemand naar toe gaat vanuit de AWBZ.
Ofwel hij.zij is het er mee eens
Ofwel hij.zij is het er niet mee eens
Ofwel hij.zij is niet (meer) in staat een beslissing te nemen. Oom is het er duidelijk niet mee eens, heeft heel veel boosheid in zich, maar wordt in in cat. 3 ingesteld en daar gaat het mis.
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Mara schreef:
Simon schreef:
Omdat: er is nu een indicatiecommissie die bepaalt waar iemand naar toe gaat vanuit de AWBZ.
Ofwel hij.zij is het er mee eens
Ofwel hij.zij is het er niet mee eens
Ofwel hij.zij is niet (meer) in staat een beslissing te nemen. Oom is het er duidelijk niet mee eens, heeft heel veel boosheid in zich, maar wordt in in cat. 3 ingesteld en daar gaat het mis.
Sterkte ermee hoor. Hopelijk mag het meevallen
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Mara

Bericht door Mara »

Nou Schemerlichtje, het viel niet mee :nonnon Hij wil terug naar zijn eigen huis, maar psychiater vindt dit niet meer verantwoord.
Dat vonden wij al langer niet, maar er was nog geen direct gevaar voor hemzelf en omgeving. Gas was afgesloten en er was max thuiszorg.
Hoe oud en verward iemand ook is, je kunt iemand niet "zomaar" op laten nemen zonder toestemming van hemzelf.
Gelukkig maar, stel je voor dat dat wel zou kunnen. Maar soms slaat het erg onverstandig door naar de verkeerde kant en moet er eerst iets ergs gebeuren en dat is nu geweest. Afschuwelijk als iemand het nog terdege beseft en heel machteloos boos is.
Mara

Bericht door Mara »

Bloedonderzoek en röntgenfoto, teneinde een verkeerde diagnose te "weerleggen" hoop ik :sweat
Lourens

Bericht door Lourens »

Morgenochtend wat dingetjes in en rond het huis. Na de lunch richting werk voor een late dienst.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Plaats reactie