Ligt aan het type boek... fictie lees ik vrij snel, maar theologie en geschiedenis een stuk langzamer.Mara schreef:Het is heel goed mogelijk om te combineren![]()
Half uurtje forum, daarna nog uuuuuuren om te lezen.
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een boek ?
Ik lees vrij snel, kan in 1 avond een niet te dik boek uithebben.
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
jvdg schreef:Afgewezen schreef:Volgens mij moet je die boekenmolen gewoon eens leeghalen...![]()
Maar die boekenmolen varieert van Bunyan tot Ds. C. Harinck en de laatste pennenvruchten van Siebelink tot van 't Hart.
Daarnaast nog psychologie, natuur en creationisme.
Where to start?
Iig ben ik gestopt met de aanschaf van nog meer boeken, ondanks nog een aantal VVV-bonnen.
Die zullen dan wel opgaan aan luchies.
mmm...dan kan je er wel een aantal uithalen lijkt me

Indrukwekkend boek over een advocaat die de chauffeur van Osama b.L moet bijstaan en de gevolgen in zijn eigen leven.
Gemakkelijk te lezen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zo... lijkt me idd indrukwekkend.Lourens schreef:
Indrukwekkend boek over een advocaat die de chauffeur van Osama b.L moet bijstaan en de gevolgen in zijn eigen leven.
Gemakkelijk te lezen.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben begonnen in " Dorsvloer vol confetti", eindelijk kunnen reserveren bij de bieb 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ben zeer benieuwd wat jij ervan vindt 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Heb je hem al gelezen?Mara schreef:Ben zeer benieuwd wat jij ervan vindt
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-John Bunyan Komen tot Jezus Christus: ik ben al op blz.75! Heb ineens een vast tijdstip(en) om te lezen!
-Ds.G.van Reenen: Bart en Kees over het boek Ruth: heb de eerst 3 samenspraken gehad.
-Ds.G.van Reenen: Bart en Kees over het boek Ruth: heb de eerst 3 samenspraken gehad.
Ja, ik kreeg hem voor mijn verjaardagOrchidee schreef:Heb je hem al gelezen?Mara schreef:Ben zeer benieuwd wat jij ervan vindt

Was effe op vakantieMara schreef:Ja, ik kreeg hem voor mijn verjaardagOrchidee schreef:Heb je hem al gelezen?Mara schreef:Ben zeer benieuwd wat jij ervan vindtZie elders op het forum, heb ik mijn commentaar gegeven.

Heb het inmiddels uitOrchidee schreef:Ik ben begonnen in " Dorsvloer vol confetti", eindelijk kunnen reserveren bij de bieb

Herken er niets van uit mijn eigen jeugd

Vind het eigenlijk niet zo bijzonder

Ben blij dat ik er geen geld aan uit gegeven heb

In de Sahara las ik afgelopen zomer Kaj van Ronald Westerbeek. Dat smaakte naar meer, dus ik kocht De val van de pelikaan. Verder dan de achterkant ben ik nog niet gekomen, maar daar komt straks verandering in.
Ik ben nu begonnen in:
"Eindelijk thuis" van Lynn Austin

"Eindelijk thuis" van Lynn Austin

Ik begreep achteraf de ophef hierover helemaal niet, jij ?Orchidee schreef:Heb het inmiddels uitOrchidee schreef:Ik ben begonnen in " Dorsvloer vol confetti", eindelijk kunnen reserveren bij de bieb![]()
Herken er niets van uit mijn eigen jeugd![]()
Vind het eigenlijk niet zo bijzonder![]()
Ben blij dat ik er geen geld aan uit gegeven heb
Het is "gewoon" een boek over een meisje met een reform achtergrond.