Ja, ik denk dat ik er ook wel zo in zou staan.September schreef:Doen Gijs!!
Met biddend hart of God je de juiste vrouw zal geven!
Tip: gaat er niet heen met het idee ik zoek een vrouw, maar leg gewoon leuke contacten zonder druk!
Sterkte Gijs!
Ja, ik denk dat ik er ook wel zo in zou staan.September schreef:Doen Gijs!!
Tip: gaat er niet heen met het idee ik zoek een vrouw, maar leg gewoon leuke contacten zonder druk!
henriët schreef:Ja, ik denk dat ik er ook wel zo in zou staan.September schreef:Doen Gijs!!
Sterkte Gijs!
Waarom twijfelen?Gijs83 schreef:henriët schreef:Ja, ik denk dat ik er ook wel zo in zou staan.September schreef:Doen Gijs!!
Sterkte Gijs!
Ik ga er ook niet met een bepaalde druk naar toe, maar ik denk dat ik wel heel gauw ga twijfelen of ik iets wel of niet moet doen.
Gewoon doen. Wellicht dat je nieuwe leuke mensen ontmoet. En laat ons even weten hoe het ging, want we zijn wel nieuwsgierig. Hoe flauw het ook is, want er kunnen maar twee dingen gebeuren: Gijs ontmoet nieuwe leuke mensen of Gijs ontmoet geen nieuwe leuke mensen.Gijs83 schreef:henriët schreef:Ja, ik denk dat ik er ook wel zo in zou staan.September schreef:Doen Gijs!!
Sterkte Gijs!
Ik ga er ook niet met een bepaalde druk naar toe, maar ik denk dat ik wel heel gauw ga twijfelen of ik iets wel of niet moet doen.
Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
ja. Meer info vind op het rehobothforum bij "Bijzondere weetjes" of "Speeddaten"!Tiberius schreef:Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
Je mag niet naar een ander forum verwijzen, Gijs, dat is niet netjes.Gijs83 schreef:ja. Meer info vind op het rehobothforum bij "Bijzondere weetjes" of "Speeddaten"!Tiberius schreef:Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
Tiberius schreef:Je mag niet naar een ander forum verwijzen, Gijs, dat is niet netjes.Gijs83 schreef:ja. Meer info vind op het rehobothforum bij "Bijzondere weetjes" of "Speeddaten"!Tiberius schreef:Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
http://www.rehobothforum.nl/viewtopic.p ... 514#p35514Tiberius schreef:Je mag niet naar een ander forum verwijzen, Gijs, dat is niet netjes.Gijs83 schreef:ja. Meer info vind op het rehobothforum bij "Bijzondere weetjes" of "Speeddaten"!Tiberius schreef:Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
Ik heb het toch stiekem gelezen op het "andere" forum.Tiberius schreef:Je mag niet naar een ander forum verwijzen, Gijs, dat is niet netjes.Gijs83 schreef:ja. Meer info vind op het rehobothforum bij "Bijzondere weetjes" of "Speeddaten"!Tiberius schreef:Ben je er nog geweest, Gijs?Gijs83 schreef:Het wordt op 19 november door Christianmatch in Amersfoort georganiseerd. Dus qua afstand voor mij een kans om eens te beproeven.
Elk forum het op zn tijd gasten, niks mis mee...huisman schreef:
Ik heb het toch stiekem gelezen op het "andere" forum.Volgende keer beter Gijs.