Schrijven en zo.
Re: Schrijven en zo.
Schrijven is ook een kwestie van heel veel oefenen..
En ook van veel schrappen. Weer een hoofdstuk gesneuveld...dennis schreef:Schrijven is ook een kwestie van heel veel oefenen..

Afgewezen schreef:En ook van veel schrappen. Weer een hoofdstuk gesneuveld...dennis schreef:Schrijven is ook een kwestie van heel veel oefenen..

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hoofdstuk 1Mara schreef:Afgewezen schreef:En ook van veel schrappen. Weer een hoofdstuk gesneuveld...dennis schreef:Schrijven is ook een kwestie van heel veel oefenen..![]()

HELEMAAL overnieuw?Afgewezen schreef:Hoofdstuk 1Mara schreef:Afgewezen schreef:En ook van veel schrappen. Weer een hoofdstuk gesneuveld...dennis schreef:Schrijven is ook een kwestie van heel veel oefenen..![]()

Nee, gewoon weg. Hoofdstuk 2 is nu hoofdstuk 1.Mara schreef:HELEMAAL overnieuw?Afgewezen schreef:Hoofdstuk 1
Heel goed. Wie niet kan schrappen kan ook niet schrijven (klinkt hard, maar is echt mijn mening)Afgewezen schreef:Nee, gewoon weg. Hoofdstuk 2 is nu hoofdstuk 1.Mara schreef:HELEMAAL overnieuw?Afgewezen schreef:Hoofdstuk 1
Waar ben je precies mee bezig?
Ben wel benieuwd hoe je tot die mening bent gekomen.dennis schreef: Heel goed. Wie niet kan schrappen kan ook niet schrijven (klinkt hard, maar is echt mijn mening)
Ben je redacteur bij een uitgever oid?
Dat leer je al in les 1 van de schrijfcursusrefo schreef:Ben wel benieuwd hoe je tot die mening bent gekomen.dennis schreef: Heel goed. Wie niet kan schrappen kan ook niet schrijven (klinkt hard, maar is echt mijn mening)

Overigens moet je niet alles geloven wat ze je in zo'n cursus vertellen.Mara schreef:Dat leer je al in les 1 van de schrijfcursusrefo schreef:Ben wel benieuwd hoe je tot die mening bent gekomen.

Dat had je me vóór aanvang van de cursus moeten zeggen.Afgewezen schreef:Overigens moet je niet alles geloven wat ze je in zo'n cursus vertellen.Mara schreef:Dat leer je al in les 1 van de schrijfcursusrefo schreef:Ben wel benieuwd hoe je tot die mening bent gekomen.

Ach, je bent nooit te oud om te leren...Mara schreef:Dat had je me vóór aanvang van de cursus moeten zeggen.Afgewezen schreef:Overigens moet je niet alles geloven wat ze je in zo'n cursus vertellen.

Dat is zo. Je krijgt een uitnodiging voor mijn prijsuitreiking hoorAfgewezen schreef:Ach, je bent nooit te oud om te leren...Mara schreef:Dat had je me vóór aanvang van de cursus moeten zeggen.Afgewezen schreef:Overigens moet je niet alles geloven wat ze je in zo'n cursus vertellen.

ga alsjeblieft geen boek schrijven.Mara schreef:Dat is zo. Je krijgt een uitnodiging voor mijn prijsuitreiking hoorAfgewezen schreef:Ach, je bent nooit te oud om te leren...Mara schreef:Dat had je me vóór aanvang van de cursus moeten zeggen.Afgewezen schreef:Overigens moet je niet alles geloven wat ze je in zo'n cursus vertellen.in mijn dromen
Grote daden beginnen met dromen...Mara schreef:Dat is zo. Je krijgt een uitnodiging voor mijn prijsuitreiking hoorin mijn dromen
En @refo, doe niet zo zuur. Tussen alle slechte boeken zitten gelukkig ook nog goede.