gertje schreef:ik een refoIchtus schreef:Oh, ben je een weekend-refo?gertje schreef: Heb alleen in het weekend het rd, wat moet ik nu doen

gertje schreef:ik een refoIchtus schreef:Oh, ben je een weekend-refo?gertje schreef: Heb alleen in het weekend het rd, wat moet ik nu doen
gertje schreef:[quote="Ichtus]
Terwijl je helemaal niet zou mogen gaan stemmen, volgens de advertentie in het RD![]()
Heb alleen in het weekend het rd, wat moet ik nu doenJo-Ann schreef:gertje schreef:[quote="Ichtus]
Terwijl je helemaal niet zou mogen gaan stemmen, volgens de advertentie in het RD![]()
![]()
![]()
gertje schreef: whahaha kijk Joanna met jou kan ik praten
Niet stemmen zou ik niet snel doen.vlinder schreef:Waarschijnlijk ga ik niets stemmen dit keer. Eerst zo naar mijn bed en vanavond lidmatenkring en daarna weer door naar mijn nachtdienst. Daarnaast weet ik niet wat ik zou willen stemmen. SGP haalt m.i. niet zoveel uit. Christenunie is links, dus niet handig voor dit kabinet. Zou CDA worden, maar daar sta ik ook niet helemaal achter, maar lijkt me het handigst om wat te kunnen bereiken en voor het huidige kabinet....
'k Sla maar een keertje over denk ik.
Jammer dat je dit zegt. Gisteravond was de afsluiting van de regiotour (verkiezingscampagne) van de provinciale SGP. Naast de provinciale kandidaten was ook Elbert Dijkgraaf daar. Die hebben genoegzaam duidelijk gemaakt waarom op de SGP stemmen nu zeer belangrijk is. De provinciale thema's zijn daarbij zeer zeker aan de orde gekomen (op het principiele vlak heb je het dan bijvoorbeeld over geld voor Jeugdzorg: de trend is: het kind moet centraal staan. Dat moet het zeker. Maar de SGP wijst er dan ook op en zorgt ervoor dat er geld vrij komt voor het herstellen van duurzame relaties, die ontwricht zijn, etc.). Maar het landelijke thema is ook van zeer groot belang. En daarin speelt de provincie Zuid-Holland een sleutelrol. Op dit moment zijn er twee statenleden in Zuid-Holland. Als dat er drie worden dan is dat al goed voor één zetel in de Eerste Kamer. De overige SGP-zetels in de andere provincies kunnen dan voor de andere zetel zorgen. En het belang van de twee zetels in de Eerste Kamer is evident: het zou wel eens zo kunnen zijn dat het kabinet net geen meerderheid krijgt in de Tweede Kamer. De zetels van de SGP zijn dan van zeer groot belang; de invloed van de SGP zou dan wel eens ongekend groot kunnen worden.vlinder schreef:Daarnaast weet ik niet wat ik zou willen stemmen. SGP haalt m.i. niet zoveel uit.
Wat stond er dan?JALP schreef:Terwijl je helemaal niet zou mogen gaan stemmen, volgens de advertentie in het RDMara schreef:Volgens mij heeft geen enkele partij zoveel trouwe vrouwelijke aanhangers als de SGPhelma schreef:ik heb nog nooit anders dan SGP gestemd.![]()
Tip:vlinder schreef:Waarschijnlijk ga ik niets stemmen dit keer. Eerst zo naar mijn bed en vanavond lidmatenkring en daarna weer door naar mijn nachtdienst. Daarnaast weet ik niet wat ik zou willen stemmen. SGP haalt m.i. niet zoveel uit. Christenunie is links, dus niet handig voor dit kabinet. Zou CDA worden, maar daar sta ik ook niet helemaal achter, maar lijkt me het handigst om wat te kunnen bereiken en voor het huidige kabinet....
Ik dacht serieus dat dit soort geluiden niet meer voorkwamen bij de bevindelijk gereformeerden.vlinder schreef:Waarschijnlijk ga ik niets stemmen dit keer. Eerst zo naar mijn bed en vanavond lidmatenkring en daarna weer door naar mijn nachtdienst. Daarnaast weet ik niet wat ik zou willen stemmen. SGP haalt m.i. niet zoveel uit. Christenunie is links, dus niet handig voor dit kabinet. Zou CDA worden, maar daar sta ik ook niet helemaal achter, maar lijkt me het handigst om wat te kunnen bereiken en voor het huidige kabinet....