Rambam schreef:Joannah schreef:Zoiets als het ontpolderen in Zeeuws Vlaanderen, overbevolking en tekort aan voedsel wereldwijd ten spijt, gewoon gewonnen land teruggooien in zee.onbegrijpbaar, maar politiek correct, vermoed ik.
Misschien moet je je eerst eens verdiepen in de materie voordat je maar wat aannames doet. Het ontpolderen van de Hedwigepolder is Nederland verplicht op grond van een vedrag met Belgie.
Laat de beweegreden dan eigszins anders zijn, feit is dan dat Nederland geen verdrag aan had moeten gaan met Belgie, wiens grondgebied is het nu eigenlijk, van Nederland of een land wat niet eens een regering heeft en elkaars verschillende talen niet eens kan verdragen.
Vandaar anti_EU big time...
Landen geven vrijwillig hun autonomie op zonder daarvoor oorlog te voeren, dit is in de hele geschiedenis van Europa nog nooit geschied, zeker niet op deze schaal. Aan de andere kant blijft Europa verdeeld. Het ene land maakt wel gebruik van de Euro als betaalmiddel, de ander niet. Het ene land is voor een grondwet, de ander niet. Dit komt overeen met hetgeen we lezen in Daniel 2: 43
Oud SGP lid is zo gek nog niet, weg met de EU....zie je , laat ik me weer verleiden om me druk te maken over politiek, moet ik helemaal niet doen....maar familie van me moet hun hele hebben en houwen maar onder water laten zetten, al hun grond kwijt en krijgen zga niets voor hun huis.
Moeilijk ja om daar in te berusten.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?