aha , mijn probleem is dat de meisjes hier, zo lijkt het soms in de winkel, nooit een rok aan hebben. Ze zijn er gewoon niethelma schreef:bij de EldéHa-shop![]()
hebben ze bij jullie ook vast wel ergens

aha , mijn probleem is dat de meisjes hier, zo lijkt het soms in de winkel, nooit een rok aan hebben. Ze zijn er gewoon niethelma schreef:bij de EldéHa-shop![]()
nee, ik heb hier ook al rondgekeken, er zijn op t ogenblik inderdaad weinig rokken vanaf maat 110zusterelly schreef:aha , mijn probleem is dat de meisjes hier, zo lijkt het soms in de winkel, nooit een rok aan hebben. Ze zijn er gewoon niethelma schreef:bij de EldéHa-shop![]()
Zeker de moeite waard! Veel luisterplezier gewenst!ber10e schreef:Ik ben lid geworden van de Reformatorische Omroep... mn pa en ma hebben het uiteindelijk toch maar gedaan... super!! eindeloos Ro luisteren..
Geweldig!!!Kislev schreef:Nieuw in the family: Citroen ID19 uit 1961
ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............
balen! sterkte!!!hmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............
jij ook!!MarthaMartha schreef:balen! sterkte!!!hmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............