Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanavond weer naar de jeugdvereniging!
ik ben eerder naar huis gegaan.. het ging zo goed met m'n zus dat ze het alleen wel aan durfde. Was ik maar gebleven dan had ik niet in de file hoeven staan. 

- JolandaOudshoorn
hoe oud ben jij eigenlijk?? Wordt het niet eens tijd dat jij jezelf gaat inzetten voor de gemeenteGijs83 schreef:Vanavond weer naar de jeugdvereniging!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen nog wat boodschappen, even in de tuin wat opruimen.
Misschien even bij het voetbal kijken en vanavond huis vol visite.
Misschien even bij het voetbal kijken en vanavond huis vol visite.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
straks boodschappen doe
eerst zo maar eens ontbijten
de 1e was zit al heerlijk in de machine
als manlief thuis komt (die is even een eindje fietsje) koffie drinken met iets lekkers?
vanmiddag gezellig saampjes naar de kringloopwinkel
En verder nog geen flauw ideeee.
eerst zo maar eens ontbijten
de 1e was zit al heerlijk in de machine
als manlief thuis komt (die is even een eindje fietsje) koffie drinken met iets lekkers?
vanmiddag gezellig saampjes naar de kringloopwinkel
En verder nog geen flauw ideeee.
eerst de was weg gewerkt
straks de cijfers invoeren en nog het een en ander nakijken
vanmiddag msch nog even uitwaaien
straks de cijfers invoeren en nog het een en ander nakijken
vanmiddag msch nog even uitwaaien
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat kun je idd nu beter doen dan gisteren: toen werd uitwaaien al gauw wegwaaienalbion schreef:vanmiddag msch nog even uitwaaien

~~Soli Deo Gloria~~
gezellig naar schoonzussen, zwagers en keinders toe.
Donderdag had ik een teambuildingsuitje. Heerlijk! Kitebuggyen of blokkarten. Heerlijk de wind om je oren.
Heb alleen een beetje spierpijn nu. Soms kwam mijn vlieger verkeerd in de wind en vloog hij achter mij omlaag zodat ik helemaal achterovergebogen op mijn karretje zat, armen over mijn schouders en proberen weer die vlieger in de lucht te krijgen. Wat was het heerlijk!!
Heb alleen een beetje spierpijn nu. Soms kwam mijn vlieger verkeerd in de wind en vloog hij achter mij omlaag zodat ik helemaal achterovergebogen op mijn karretje zat, armen over mijn schouders en proberen weer die vlieger in de lucht te krijgen. Wat was het heerlijk!!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tjonge, en is je team nou weer gebuild?vlinder schreef:Donderdag had ik een teambuildingsuitje. Heerlijk! Kitebuggyen of blokkarten. Heerlijk de wind om je oren.
Er zijn zeker meer builen nu ja.Afgewezen schreef:Tjonge, en is je team nou weer gebuild?vlinder schreef:Donderdag had ik een teambuildingsuitje. Heerlijk! Kitebuggyen of blokkarten. Heerlijk de wind om je oren.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat weet je toch wel! Zet je je op de jeugdvereniging niet in voor de gemeente dan? Of bedoel je dat ik bv. een vereniging moet gaan leiden? Daar ben ik overigens niet een type voor. Heeft toch te veel haken en ogen, al zou ik dat ook willen.JolandaOudshoorn schreef:hoe oud ben jij eigenlijk?? Wordt het niet eens tijd dat jij jezelf gaat inzetten voor de gemeenteGijs83 schreef:Vanavond weer naar de jeugdvereniging!
Nou ja?!JolandaOudshoorn schreef:hoe oud ben jij eigenlijk?? Wordt het niet eens tijd dat jij jezelf gaat inzetten voor de gemeenteGijs83 schreef:Vanavond weer naar de jeugdvereniging!
Dat weet je niet als je het niet probeert, GijsGijs83 schreef:Dat weet je toch wel! Zet je je op de jeugdvereniging niet in voor de gemeente dan? Of bedoel je dat ik bv. een vereniging moet gaan leiden? Daar ben ik overigens niet een type voor.JolandaOudshoorn schreef:hoe oud ben jij eigenlijk?? Wordt het niet eens tijd dat jij jezelf gaat inzetten voor de gemeenteGijs83 schreef:Vanavond weer naar de jeugdvereniging!

- JolandaOudshoorn
Er zijn nog genoeg andere dingen te doen, dan alleen leidinggeven. Denk maar eens aan al het andere ondersteunende werk! Het is overigens geen verwijt, maar meer een tip om invulling te geven aan hoe je je leven kan geven aan de Heere en Zijn dienst. En ik ben er overtuigd van dat iedereen zijn/haar gaven en talenten heeft om dat te doen.Gijs83 schreef:Dat weet je toch wel! Zet je je op de jeugdvereniging niet in voor de gemeente dan? Of bedoel je dat ik bv. een vereniging moet gaan leiden? Daar ben ik overigens niet een type voor. Heeft toch te veel haken en ogen, al zou ik dat ook willen.JolandaOudshoorn schreef:hoe oud ben jij eigenlijk?? Wordt het niet eens tijd dat jij jezelf gaat inzetten voor de gemeenteGijs83 schreef:Vanavond weer naar de jeugdvereniging!
Ik weet, mijn Verlosser leeft