Tiberius schreef:helma schreef:ik krijg 7,50 korting!! (laten we dan de berichtjes maar verwijderen.....)
ai, kan dat al zo snel niet meer? mods....please.....
Dank je!
Tiberius schreef:helma schreef:ik krijg 7,50 korting!! (laten we dan de berichtjes maar verwijderen.....)
ai, kan dat al zo snel niet meer? mods....please.....
helma schreef:het ronkende complot ontrafeld
column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
Ow, dan ontgaat het me even.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
Mooie column met humor geschreven.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
of GPPB daar ook zo over denkt, waag ik te betwijfelenhuisman schreef:Mooie column met humor geschreven.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
link?huisman schreef:Mooie column met humor geschreven.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
Een column. Dus ongenuanceerd.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
Maar wel leuk.refo schreef:Een column. Dus ongenuanceerd.helma schreef:column in het RD....Mara schreef:helma schreef:het ronkende complot ontrafeld![]()
Niet alleen leuk, maar wat mij betreft noodzakelijk. Heb gisterenavond een stukje van de ""preek"" van GPPB zitten luisteren n.a.v. het artikel van dr. W. van Vlastuin over de schepping. Het is werkelijk bizar wat deze man over Gods knechten durft te zeggen. Ik wil hier niet eens citeren, omdat het wat mij betreft ver over de grenzen gaat.
Waar ik me over verbaas is dat deze man Nederland achter zich heeft gelaten omdat oa zo goddeloos is geworden, vervolgens in Canada zijn eigen kerk begint en dan vanuit Canada een riool laat lopen over werkelijk bijna elk artikel t.a.v. SGP/RD/PKN/HHK/ETC ......... ik zou dan toch zeggen dat je daar dan een deur achter je dicht heb getrokken en dat je daar dan een leven opbouwt?Luther schreef:Niet alleen leuk, maar wat mij betreft noodzakelijk. Heb gisterenavond een stukje van de ""preek"" van GPPB zitten luisteren n.a.v. het artikel van dr. W. van Vlastuin over de schepping. Het is werkelijk bizar wat deze man over Gods knechten durft te zeggen. Ik wil hier niet eens citeren, omdat het wat mij betreft ver over de grenzen gaat.
Wat mij zo verbaasd is waarom mensen er uberhaupt nog naar luisteren of er aandacht aan besteden. Als voorbeeld, er is toch ook niemand die gaat checken hoe erg de vuilnisbak stinkt als iemand meent via de media kond te moeten doen van het vinden van een wel heel erg stinkend explemplaar?Luther schreef:Niet alleen leuk, maar wat mij betreft noodzakelijk. Heb gisterenavond een stukje van de ""preek"" van GPPB zitten luisteren n.a.v. het artikel van dr. W. van Vlastuin over de schepping. Het is werkelijk bizar wat deze man over Gods knechten durft te zeggen. Ik wil hier niet eens citeren, omdat het wat mij betreft ver over de grenzen gaat.