Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Ik ken niet alle forummers. Maar als ik zie welke forummers hier posten en wat ze posten, slaat de schrik me om het hart. Zo ver zijn we dus al weg. De schampere manier waarop medechristenen hier worden weggezet die naar hun beste (ge)weten handelen is zo misselijk, daar wordt je niet goed van. Ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet. Ikzelf heb, schrik niet, eigenlijk helemaal niet zo'n moeite met de legging maar ik zie ook nu weer bewaarheid worden waar ds. Kort de vinger bij legde in de krant van vorige week: de duivel doet prima zaken!
Inderdaad, de legging en de HSV zijn duivelswerk. Toch maar aan vasthouden.Ander schreef:Ik ken niet alle forummers. Maar als ik zie welke forummers hier posten en wat ze posten, slaat de schrik me om het hart. Zo ver zijn we dus al weg. De schampere manier waarop medechristenen hier worden weggezet die naar hun beste (ge)weten handelen is zo misselijk, daar wordt je niet goed van. Ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet. Ikzelf heb, schrik niet, eigenlijk helemaal niet zo'n moeite met de legging maar ik zie ook nu weer bewaarheid worden waar ds. Kort de vinger bij legde in de krant van vorige week: de duivel doet prima zaken!

-
Dat ben ik met je eens.... dat de duivel hiermee goede zaken doet.Ander schreef:Ik ken niet alle forummers. Maar als ik zie welke forummers hier posten en wat ze posten, slaat de schrik me om het hart. Zo ver zijn we dus al weg. De schampere manier waarop medechristenen hier worden weggezet die naar hun beste (ge)weten handelen is zo misselijk, daar wordt je niet goed van. Ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet. Ikzelf heb, schrik niet, eigenlijk helemaal niet zo'n moeite met de legging maar ik zie ook nu weer bewaarheid worden waar ds. Kort de vinger bij legde in de krant van vorige week: de duivel doet prima zaken!
Maar geven wij de duivel ook geen kans door dergelijke kleine zaken zo belangrijk te maken dat het gewetenszaken worden voor deze en gene.
Ik heb altijd geleerd dat principes/ gewetenszaken die dingen zijn waar je de brandstapel voor op zou willen gaan als het nodig is.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
het lijkt mij dat er weer genoeg is gezegd over leggings
voor verdere wist-je-dat open ik een nieuw topic.

voor verdere wist-je-dat open ik een nieuw topic.