printpauk, dat allitereert nog iets mooierwim schreef:Voor de printtrommel?

printpauk, dat allitereert nog iets mooierwim schreef:Voor de printtrommel?
oké!Gijs83 schreef:Voor die anderen was het allemaal 'vroeger', maar voor mij is het nu! Snap je?helma schreef:waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant
Idd.ook printen!Ariene schreef:Wellicht ook nog printen?Gijs schreef:Mijn nieuwste aanwinst: (voor mijn thuiswerk) een apparaat waarmee je kunt scannen, foto's afdrukken, kopieren en faxen.
zélfs dát?? nou nou, het is me toch wel een supermachine zeg..........Gijs83 schreef:Idd.ook printen!Ariene schreef:Wellicht ook nog printen?Gijs schreef:Mijn nieuwste aanwinst: (voor mijn thuiswerk) een apparaat waarmee je kunt scannen, foto's afdrukken, kopieren en faxen.
henriët schreef:2 kostuums voor jean
overhemd
4 stropdassen
ceintuur
paar schoenen
only for men...
zeer aan te bevelen...
de kanibalen.....Ariene schreef:Nieuwe waterplanten, nieuw grind, nieuwe visjes en.....
Slaketende slakken!!!
erg hé...MarthaMartha schreef:de kanibalen.....Ariene schreef:Nieuwe waterplanten, nieuw grind, nieuwe visjes en.....
Slaketende slakken!!!
wim schreef:Een 22" monitor.
Je kan wél langere zinnen schrijven.Zita schreef:tjonge, volgens mij krijg je dan last van je nek, van het voortdurend heen-en-weer-kijken. Of je bureaustoelwielen verslijten in no time, omdat je van de ene kant van je bureau naar de andere heen en weer rolt.
wim schreef:Een 22" monitor.