samen met (afbak)broodjes mmmmmm

krijg je nog niets vast' naar binnen meiss??? beroerd hoor.......Lassie schreef:soep
Gisteren heb ik wel wat patatjes naar binnen zitten werken (al zuigend en bijtend op mijn voortanden) niet veel. Maar daar gaat m'n gehemelte voor de voortanden van kapot.Rens schreef:krijg je nog niets vast' naar binnen meiss??? beroerd hoor.......Lassie schreef:soep
Ik weet uit ervaring dat als je een paar dagen alleen vloeibaar voedsel kan eten je zo ontzéttend flauw kunt worden! En gepureerde warme happen smaken toch niet zoals de vaste vorm. Ik heb wel 1 aanrader voor je: de viscuisine van Iglo blijft heel erg smaakvol en lekker hartig als je hem fijnprakt of blendert (moet je wel van vis houden natuurlijk).'y Is maar een tippie. Voor de rest: sterkte ermee joh! (tandproblemen?)Lassie schreef:Gisteren heb ik wel wat patatjes naar binnen zitten werken (al zuigend en bijtend op mijn voortanden) niet veel. Maar daar gaat m'n gehemelte voor de voortanden van kapot.Rens schreef:krijg je nog niets vast' naar binnen meiss??? beroerd hoor.......Lassie schreef:soep
Dus nog even volhouden op ontbijtdrank en soep.
Morgen maar proberen om wat vullende voedsel binnen te krijgen.
Woensdag geholpen bij de kaakchirurg.Kippetje schreef:
Ik weet uit ervaring dat als je een paar dagen alleen vloeibaar voedsel kan eten je zo ontzéttend flauw kunt worden! En gepureerde warme happen smaken toch niet zoals de vaste vorm. Ik heb wel 1 aanrader voor je: de viscuisine van Iglo blijft heel erg smaakvol en lekker hartig als je hem fijnprakt of blendert (moet je wel van vis houden natuurlijk).'y Is maar een tippie. Voor de rest: sterkte ermee joh! (tandproblemen?)