Jij hebt toch 's-middags je postwijk?Gijs83 schreef: Heb ik toch gedaan!? (de 1e zin van mijn vorige citaat)
Hield jij vroeger rekening met de postman?
Jij hebt toch 's-middags je postwijk?Gijs83 schreef: Heb ik toch gedaan!? (de 1e zin van mijn vorige citaat)
sterkte Lassie!Lassie schreef:...ik niet kan slapen van de pijn
...ik echt werkelijk alle pijnstillers uitprobeer
...ik zo beroerd van die pillen ben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn Margriet!Margriet schreef:... ik het allermooiste cadeau van de hele wereld heb gekregen vandaag
.... nl de felicitatie van wat ik dacht ,dat mijn allerbeste .trouwste vriendin was
.... we zaten samen in de eerste klas..
... 15 jaar geleden brak het af , ik dacht die is me vergeten..
... en vanmorgen was daar een email , op mijn mans email adres , met een felicitatie..
... Onvoorstelbaar , maar ik ben zo blij!!
Heel veel sterkte.Lassie schreef:...ik niet kan slapen van de pijn
...ik echt werkelijk alle pijnstillers uitprobeer
...ik zo beroerd van die pillen ben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
henriët schreef:ik even als een wervelwind over het forum langs kom stormen, wat pb tjes kom ophalen, gauw jullie even goedemorgen zeg, en dan weer weg ben..............
tja.. soms prioriteiten stellen toch...Hendrikus schreef:henriët schreef:ik even als een wervelwind over het forum langs kom stormen, wat pb tjes kom ophalen, gauw jullie even goedemorgen zeg, en dan weer weg ben..............nou, gezellig hoor
Ik was niet zo'n vervelend ventje. Ik vond het maar niks dat rare gedoe! Ik heb trouwens ookjvdg schreef:Jij hebt toch 's-middags je postwijk?Gijs83 schreef: Heb ik toch gedaan!? (de 1e zin van mijn vorige citaat)
Hield jij vroeger rekening met de postman?
Ja..hard gaat t he!!MarthaMartha schreef:... het hier heel hard regent
... het gewoon koud is
... ik bijna overweeg de open haard even aan te doen.