Wat een verdriet voor de nabestaanden

Soms is zwijgen idd beter, ik heb dit ook eens meegemaakt het is zo moeilijk. Het is net of je een schok krijgt. Jij ook veel sterkte want het doet echt iets met je.Mara schreef:Aan de moeder die in rouw is vanwege het overlijden van haar zoon.
Ik ben net op rouwbezoek bij haar geweest.
Toen ik wegging zei ik tegen haar dat ik voor haar zou bidden om kracht en troost.
Maar nee, dat wilde ze beslist niet, met bidden was ze helemaal klaar, zei ze.
Wat is het toch verdrietig als je iemand niet kunt troosten met de nabijheid van de Heere.
Laatst zei een dominee dat hij dat ook weleens tegenkwam. Mensen kunnen zo verbitterd en opstandig worden, dat een predikant
alleen maar zwijgend bij iemand kan zitten, omdat ze het niet willen horen.
Ik wil toch voor haar bidden, want de Heere ziet haar verdriet en opstand.
Ja dat is zeker zo, dank je wel.samanthi schreef:Soms is zwijgen idd beter, ik heb dit ook eens meegemaakt het is zo moeilijk. Het is net of je een schok krijgt. Jij ook veel sterkte want het doet echt iets met je.Mara schreef:Aan de moeder die in rouw is vanwege het overlijden van haar zoon.
Toen ik wegging zei ik tegen haar dat ik voor haar zou bidden om kracht en troost.
Wat is het toch verdrietig als je iemand niet kunt troosten met de nabijheid van de Heere.
Laatst zei een dominee dat hij dat ook weleens tegenkwam. Mensen kunnen zo verbitterd en opstandig worden, dat een predikant
Ja dat is echt heel moeilijk.Mara schreef:Ja dat is zeker zo, dank je wel.samanthi schreef:Soms is zwijgen idd beter, ik heb dit ook eens meegemaakt het is zo moeilijk. Het is net of je een schok krijgt. Jij ook veel sterkte want het doet echt iets met je.Mara schreef:Aan de moeder die in rouw is vanwege het overlijden van haar zoon.
Twee jaar geleden werd een kleindochter (toen 18) gedoopt en was ze zo blij en dankbaar dat dit meisje God gevonden had.
Maar ditzelfde meisje is nu ook verbitterd, God heeft haar vader weggenomen.
Gaat er iemand met je mee DIA?-DIA- schreef:Vanmiddag...
Ik weet niet hoe het zal gaan...
Intakegesprek in het ziekenhuis...
Iets wat me niet bepaald fijn toeschijnt...
Volgens plan dan behandeling op 11 augustus.
Sterkte DIA-DIA- schreef:Vanmiddag...
Mijn broer gaat mee.Mara schreef:Gaat er iemand met je mee DIA?-DIA- schreef:Vanmiddag...
Veel sterkte toegebeden!