Positief topic over de GGIN

Edelweiss

Re: Positief topic over de GGIN

Bericht door Edelweiss »

Vrouwke schreef: Gisteren, 20:43 Ken je echt dat laatste?? Een hoed voor een mannelijke avondmaalgangers?
(...)
Correct.
2011 schreef: Gisteren, 21:23 Lees ff goed. Ga over de hoed!
Zo idioot om dit te vragen. Is gewoon kerkverband in kwaad daglicht willen zetten en dan genieten van de reacties. Bah.
Kom, bekijk het eens van de andere kant en bij voorkeur met iets minder emotie.
HHR hoort iets, neemt dit niet zomaar aan maar vraagt na of dit klopt, wat ik overigens te prijzen vind want er gaan genoeg fabeltjes rond over diverse kerkverbanden en plaatselijke gemeentes. Jij, echter, neemt direct aan dat HHR dit gelooft, sensatie zoekt en het kerkverband in een kwaad daglicht wil stellen. Dat gaat gelijk wel erg ver, niet?

Overigens heb ik absoluut niets tegen het dragen van een hoed bij een man, mits deze juist wordt gecombineerd.
En complimenten aan Maanenschijn voor zijn goede hoedensmaak :)
HHR

Bericht door HHR »

Dank Edelweiss.
Ik hoorde dit en de vraag kwam op of dat wel klopte.
Juist omdat er zoveel karikaturen zijn, is het goed dat dit dan ook in het openbaar weersproken is.
De felheid begrijp ik niet. Maak het niet groter dan het is.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

De Rijssenaar schreef: Vandaag, 09:29Dat moet je ook wel leren denk ik.. Het liefst pak je de mensen aan die jou het lastig maken.. Dus als iemand mij veroordeeld heeft heb ik zelf ook snel mijn oordeel klaar.

Ik moest die Jurgen Tholel even opzoeken.. Maar als je vind dat die er ook bij hoort, dan ben je al best ruim. Ken hem verder niet, maar op een fimpje dat ik zag leek hij gewoon bijbel getrouw christelijk. Evangelisch.
Dank je wel voor je eerlijke reactie. Het is waar hoor, dat we dat moeten leren. Het zit er van nature bij ons niet in, en ook ik zelf vind het moeilijk.

Hier een artikel over Jurgen Tholel: https://www.rd.nl/artikel/1089953-voorg ... dgreep-nam
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie