Ik ook... Maar alzo doende leert men...samanthi schreef:Dat moest ik even opzoeken.DDD schreef:Ik ben het wel eens met DIA. Er zit iets pejoratiefs in, terwijl datd niet ter zake doet.
Welke muziek beluister je nu?
Re: Welke muziek beluister je nu?
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Je gezonde verstand blijven gebruiken dan maar.-DIA- schreef:Ik ook... Maar alzo doende leert men...samanthi schreef:Dat moest ik even opzoeken.DDD schreef:Ik ben het wel eens met DIA. Er zit iets pejoratiefs in, terwijl datd niet ter zake doet.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ik ben niet zozeer muziek aan het luisteren, maar afgelopen dagen veel van de lezingen van Leen van Valen beluisterd over opwekkingen in de geschiedenis. Indrukwekkend.
Momenteel luister ik naar een ‘krassende’ uil in onze walnotenboom.
Momenteel luister ik naar een ‘krassende’ uil in onze walnotenboom.
Hora est!
Blijf bij mij Heer, gezongen door een heleboel mannen vanuit Katwijk
- FlyingEagle
Naar Boudewijn Zwart die op het carillon van het gemeentehuis psalmen en geestelijke liedekens speelt. Kan het wel waarderen.
- J.C. Philpot
"O, moeder ik ben gered" gezongen door Johannes de Heer met harmonium begeleiding.
https://www.youtube.com/watch?v=it3eQUcgaMA
https://www.youtube.com/watch?v=it3eQUcgaMA
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik ben in de auto vooralsnog veroordeeld tot Youtube. Merkwaardig genoeg vindt Youtube dat in een mix van Sietze de Vries ook allerlei andere organisten van een geheel ongelijksoortig karakter thuishoren. De helpfunctie geeft ook geen oplossing. Hoe kun je dat beinvloeden? Ik wil niet ongevraagd met samenzang in zijn achteruit geconfronteerd worden.
-
Niet op autoplay zettenDDD schreef:Ik ben in de auto vooralsnog veroordeeld tot Youtube. Merkwaardig genoeg vindt Youtube dat in een mix van Sietze de Vries ook allerlei andere organisten van een geheel ongelijksoortig karakter thuishoren. De helpfunctie geeft ook geen oplossing. Hoe kun je dat beinvloeden? Ik wil niet ongevraagd met samenzang in zijn achteruit geconfronteerd worden.
Ik zie het al helemaal voor me
Haha, sterkte! Je zult dan zelf een playlist moeten maken met een Google (of YouTube) account. Die kan je vervolgens afspelen (ook gemixt).DDD schreef:Ik ben in de auto vooralsnog veroordeeld tot Youtube. Merkwaardig genoeg vindt Youtube dat in een mix van Sietze de Vries ook allerlei andere organisten van een geheel ongelijksoortig karakter thuishoren. De helpfunctie geeft ook geen oplossing. Hoe kun je dat beinvloeden? Ik wil niet ongevraagd met samenzang in zijn achteruit geconfronteerd worden.
"Man of Sorrows" door Hillsong United. Afgelopen zondagavond keken wij een dienst van All Souls Langham Place in Londen en dit lied werd gezongen. Ik was verbaasd dat een tekst met zoveel theologische diepgang uit het Hillsong répertoire kwam.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
-
Het lukt mij zelfs om Ritmisch Datheen te zingen.
Volgens mij een berijming die bedoeld is om Iso ritmisch te zingen.
Volgens mij een berijming die bedoeld is om Iso ritmisch te zingen.
Zijn hier nog mensen die de live orgelconcerten van Gert van Hoef beluisteren? En zo ja, wat vindt de geachte luisteraar daarvan?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Welke muziek beluister je nu?
Soms. Ik vind het een beetje veel show, regelmatig. En kwalitatief niet altijd even sterk (in het spelen van muziekliteratuur). In zijn jongere jaren vond ik het leuker om hem te zien spelen, samen met registrant Jan.-DIA- schreef:Zijn hier nog mensen die de live orgelconcerten van Gert van Hoef beluisteren? En zo ja, wat vindt de geachte luisteraar daarvan?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Re: RE: Re: Welke muziek beluister je nu?
Laten we het zo zeggen: Hij kan heel wat meer dan ik...Maanenschijn schreef:Soms. Ik vind het een beetje veel show, regelmatig. En kwalitatief niet altijd even sterk (in het spelen van muziekliteratuur). In zijn jongere jaren vond ik het leuker om hem te zien spelen, samen met registrant Jan.-DIA- schreef:Zijn hier nog mensen die de live orgelconcerten van Gert van Hoef beluisteren? En zo ja, wat vindt de geachte luisteraar daarvan?
Maar of ik ook alles zo zou spelen is wat anders.
Maar ongetwijfeld heeft ie toch best een groot talent.