Wist je dat...
- FlyingEagle
Re: Wist je dat........[7]
De praatvader van een buschauffeur verhaal verteld hoe gevaarlijk het gebruik van de telefoon op de fiets is. Ik me vanaf nu voorneem om dat niet meer te doen 

Eindelijk...FlyingEagle schreef:De praatvader van een buschauffeur verhaal verteld hoe gevaarlijk het gebruik van de telefoon op de fiets is. Ik me vanaf nu voorneem om dat niet meer te doen
- Niet meer zo actief -
Wist je dat het best boeiend is om zo nu en dan op het zinnetje "wie is er online" te klikken?
Dan zie je om en om mensen privéberichten schrijven... Is dat naar elkaar? Dat weet je dan nog net niet.
Andere forummers zoeken regelmatig op het forum. Weer anderen beginnen met het reageren in een topic, maar bedenken zich blijkbaar, want hun reactie komt nooit op het forum.
Dan zie je om en om mensen privéberichten schrijven... Is dat naar elkaar? Dat weet je dan nog net niet.
Andere forummers zoeken regelmatig op het forum. Weer anderen beginnen met het reageren in een topic, maar bedenken zich blijkbaar, want hun reactie komt nooit op het forum.
- Niet meer zo actief -
En soms kijken ook andere forummers wie er online is.Mannetje schreef:Wist je dat het best boeiend is om zo nu en dan op het zinnetje "wie is er online" te klikken?

- Niet meer zo actief -
---knip---
Geen discussie over het modbeleid. En ook geen discussie voortzetten die elders gesloten is.
Geen discussie over het modbeleid. En ook geen discussie voortzetten die elders gesloten is.
Maar niet iedereen is zichtbaar...Mannetje schreef:En soms kijken ook andere forummers wie er online is.Mannetje schreef:Wist je dat het best boeiend is om zo nu en dan op het zinnetje "wie is er online" te klikken?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Nee dat zijn ondergrondse forummers. Wat het doel daarvan is? Ik niet weet.-DIA- schreef:Maar niet iedereen is zichtbaar...Mannetje schreef:En soms kijken ook andere forummers wie er online is.Mannetje schreef:Wist je dat het best boeiend is om zo nu en dan op het zinnetje "wie is er online" te klikken?
Maar "Wie is er online" af en toe bekijken is wel geinig ja.
Je kunt aanklikken om niet zichtbaar te zijn.RefoCalvinist schreef:Nee dat zijn ondergrondse forummers. Wat het doel daarvan is? Ik niet weet.-DIA- schreef:Maar niet iedereen is zichtbaar...Mannetje schreef:En soms kijken ook andere forummers wie er online is.Mannetje schreef:Wist je dat het best boeiend is om zo nu en dan op het zinnetje "wie is er online" te klikken?
Maar "Wie is er online" af en toe bekijken is wel geinig ja.
Waarschijnlijk ben je dan wel zichtbaar, maar niet met je nickname.
Degenen die geen account hebben zijn te zien als 'gasten' (denk ik dan, met mijn boerenverstand)
Inderdaad. Maar ook als je verborgen bent, ben je voor de mods wel zichtbaar.
- Niet meer zo actief -
Tiberius is een soort big brother hier.Mannetje schreef:Inderdaad. Maar ook als je verborgen bent, ben je voor de mods wel zichtbaar.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Niet alleen Tiberius hoorMara schreef:Tiberius is een soort big brother hier.Mannetje schreef:Inderdaad. Maar ook als je verborgen bent, ben je voor de mods wel zichtbaar.![]()

- Johann Gottfried Walther
Big boss Mister is er ook nog hoor.Mara schreef:Tiberius is een soort big brother hier.Mannetje schreef:Inderdaad. Maar ook als je verborgen bent, ben je voor de mods wel zichtbaar.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Ik neem aan dat je het goed gezien heb!-DIA- schreef:Je kunt aanklikken om niet zichtbaar te zijn.
Degenen die geen account hebben zijn te zien als 'gasten' (denk ik dan, met mijn boerenverstand)
Overigens een nieuwe plaatje? (hoe heet zo een ding ook al weer bij je naam?

Een zwarte muur? Heeft dat een specifieke betekenis?
Ik denk dat de afbeelding vrij duidelijk is: De muur waar ik al 8 jaren tegenop ben gebotst.RefoCalvinist schreef:Ik neem aan dat je het goed gezien heb!-DIA- schreef:Je kunt aanklikken om niet zichtbaar te zijn.
Overigens een nieuwe plaatje? (hoe heet zo een ding ook al weer bij je naam?)
Een zwarte muur? Heeft dat een specifieke betekenis?
En dat was vaak pijnlijk, ingrijpend en heftig.
Nu mag die blijven: tot een getuigenis. Ik heb weinig fiducie dat het hier anders wordt.
Ik kan er helaas weinig anders van maken.
En vergeet Big Sister niet.Johann Gottfried Walther schreef:Big boss Mister is er ook nog hoor.Mara schreef:Tiberius is een soort big brother hier.Mannetje schreef:Inderdaad. Maar ook als je verborgen bent, ben je voor de mods wel zichtbaar.