Wat doen we vandaag?

refo

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Mara schreef:Meteen geprobeerd met het woord C if, google plaatst daar een puntje tussen maar ik kom op heel ander soort sites terecht en niet op een schoonmaakmiddel.
Cif is een slecht voorbeeld. Dat zijn maar 3 letters.
Je moet ook niet zoeken op C if maar op Cif.
Dan is refoforum uiteraard helemaal niet relevant.
Maar als Google dat wel vindt wordt C if en Cif gelijkgetrokken.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Overigens vind ik het persoonlijk enorm irritant lezen met die overtollige spaties en punten. Als het een drama is als erop gegoogled kan worden, moet je er niks over op internet schrijven, lijkt mij.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:Overigens vind ik het persoonlijk enorm irritant lezen met die overtollige spaties en punten. Als het een drama is als erop gegoogled kan worden, moet je er niks over op internet schrijven, lijkt mij.
Dat is pas wijsheid! ;)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

Op zoek naar een loungeset, zowel in de winkel als op internet. Dit lijkt de juiste periode, veel afgeprijsd.
Maar toch is het moeilijker dan het lijkt.
Hebben we er net eentje gevonden, uitverkocht. En de keuze is groot als je zwart of grijs geen probleem vindt, maar wij dus wel.
Heeft iemand nog aan adresje toevallig?
Wel op redelijke afstand, zeg 50 km vanaf R'dam.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Vandaag heb ik wellicht een uitredding meegemaakt. Ik liep door de Leidse Hogewoerd (een buurt waar veel studenten wonen), en pardoes viel er een leeg bierflesje van drie of vier hoog uit een raam, enkele centimeters naast mij, aan diggelen. Als het op mijn hoofd was gevallen lag ik nu waarschijnlijk bewusteloos, of toch met een gat in mijn hoofd, op straat. Gelukkig bewaarde God mij voor dit lot (ik ben niet zo van het toeval, eerlijk gezegd, maar wie weet...). Ik liep maar gewoon door, mensen vroegen nog of het ging maar ja, hij was niet op me gevallen dus met mij was er niks aan de hand.

Een uurtje later moest ik daar terugkomen, keek toch wel even angstvallig naar boven...

@ Mara: je bent pas te laat, wij hadden een mooie loungeset te koop maar die is alweer weg.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:Op zoek naar een loungeset, zowel in de winkel als op internet. Dit lijkt de juiste periode, veel afgeprijsd.
Hebben we er net eentje gevonden, uitverkocht. En de keuze is groot als je zwart of grijs geen probleem vindt, maar wij dus wel.
De zoon van Teunie timmert tuinmeubelen. Als je 'm een leuk plaatje voorschotelt, kan hij vast wel wat moois maken.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Rommelmarktje, boodschappen, verven.
Bij de Zeeman is het nu voordelig kluskleding kopen :) Wat de prijzen betreft lijkt het bijna voordeliger om ze na twee dagen weg te gooien ipv te wassen.
Overigens overweeg ik een carrièreswitch: schilder worden lijkt me lang niet gek. En je verdient ook nog es €45 per uur.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Zita schreef:Rommelmarktje, boodschappen, verven.
Bij de Zeeman is het nu voordelig kluskleding kopen :) Wat de prijzen betreft lijkt het bijna voordeliger om ze na twee dagen weg te gooien ipv te wassen.
Overigens overweeg ik een carrièreswitch: schilder worden lijkt me lang niet gek. En je verdient ook nog es €45 per uur.
Maar je hebt niet zo veel vakantie. :)
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:Op zoek naar een loungeset, zowel in de winkel als op internet. Dit lijkt de juiste periode, veel afgeprijsd.
De zoon van Teunie timmert tuinmeubelen. Als je 'm een leuk plaatje voorschotelt, kan hij vast wel wat moois maken.
Nee joh, op de sites wordt je omver gegooid met meubels van steigerhout, ik vind het vreselijk, sorry :hum
Dat zoeken we zeker niet.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Zita schreef:
Nee joh, op de sites wordt je omver gegooid met meubels van steigerhout, ik vind het vreselijk, sorry :hum
Dat zoeken we zeker niet.
Mijn stijl is 't ook niet helemaal :-) Erg leuk voor een ander.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vandaag zou de keuken geplaatst worden (jaja, we zitten al drie weken zonder keuken in het nieuwe huis, ik heb de laatste week de nachtjes geteld....) maar helaas, dat is uitgesteld naar woensdag....

Voor vandaag dus nog niet zoveel plannen, ik zit nu beneden, kleine MM is in d'r badje geweest en ligt weer heerlijk te slapen, kleine demo is nog niet wakker (als ik slaap is hij altijd vroeg wakker, nu had ik ook gerust nog kunnen liggen na de fles van kleine MM, maar dat weet je van tevoren niet). In elk geval draait er nu een was en zijn de ramen achter gezeemd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:Vandaag zou de keuken geplaatst worden (jaja, we zitten al drie weken zonder keuken in het nieuwe huis, ik heb de laatste week de nachtjes geteld....) maar helaas, dat is uitgesteld naar woensdag....

Voor vandaag dus nog niet zoveel plannen, ik zit nu beneden, kleine MM is in d'r badje geweest en ligt weer heerlijk te slapen, kleine demo is nog niet wakker (als ik slaap is hij altijd vroeg wakker, nu had ik ook gerust nog kunnen liggen na de fles van kleine MM, maar dat weet je van tevoren niet). In elk geval draait er nu een was en zijn de ramen achter gezeemd.
O bah, vervelend zonder keuken. Heel geimproviseer zeker. :jongle ?
Ik hoop dat dit niet met de badkamer gaat gebeuren, binnenkort.
Er is een strakke planning gemaakt. Maar ja, je weet nooit wat je tegenkomt als je gaat breken. :sweat
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Om 14:00 uur (het heetst van de dag, hoe kunnen ze het me aandoen!)
een gesprek met de Top van Royal Ahold, Filiaal 1609...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Om 14:00 uur (het heetst van de dag, hoe kunnen ze het me aandoen!)
In de winkel hebben ze toch wel airco? Maar evengoed: sterkte!
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Om 14:00 uur (het heetst van de dag, hoe kunnen ze het me aandoen!)
In de winkel hebben ze toch wel airco? Maar evengoed: sterkte!
Dank je! In de koelcel zeker ja... :) Op het kantoor niet, vrees ik...
Plaats reactie