Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
2 broeken
2 flessen shampoo
en wat eet en drink gerei.
2 flessen shampoo
en wat eet en drink gerei.
Heel veel boodschappen! 
Een bos rozen van mijn man

Een bos rozen van mijn man

Een schone koelkast
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
een opgeruimde keuken, heb er wel de hele middag over gedaan, maar dat maakt niet uit.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
He super leuk! Helemaal leuk als je hem gratis krijgt. Helemaal top.fluitje schreef:Een Wii, gewonnen met een prijsvraag.![]()
Wij hebben met z'n zevenen een vriendengroep. 2 stellen hebben thuis ook een Wii. Nu gaan gemiddeld eens in de 2 weken de mannen wii'en en de vrouwen wat anders doen. Vanavond gaan wij naar een concert en de mannen wii'en. Vorige keer gingen wij crea-bea'en, weer een andere keer kijken wij een trouw- of vakantiefilm (mannen vinden dat toch niet leuk).
Onzettend leuk.
Meestal doe ik even een potje tafeltennis tegen alle mannen. Gewoon even wat energie uitleven. Ons huis is er te klein voor, anders zou ik het ook zo doen. Lekker sporten thuis....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
WAUW!!!!!fluitje schreef:Een Wii, gewonnen met een prijsvraag.![]()
SUUUUPER!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Wow... wij komen een keer.fluitje schreef:Een Wii, gewonnen met een prijsvraag.![]()
bowlen is zo leuk....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een nieuwe ski-slee, ontworpen door mijn man
hij heeft nu een stoel afgezaagd en op twee skies bevestigd
dan kunnen we onze jongste op de ijsbaan makkelijk duwen
maar nu doen ze het hier op straat. Ze gaan zitten op de stoel en met behulp van skistokken flitsen ze voorbij

dan kunnen we onze jongste op de ijsbaan makkelijk duwen

maar nu doen ze het hier op straat. Ze gaan zitten op de stoel en met behulp van skistokken flitsen ze voorbij

wat ontzettend leuk,helma schreef:een nieuwe ski-slee, ontworpen door mijn man![]()
dan kunnen we onze jongste op de ijsbaan makkelijk duwen![]()
meid, zorg snel dat je in huis klaar bent, dan kun jij nog even voor de kinderen uit school komen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hier een foto uit 1956:

Geleend van weer.nl.

Geleend van weer.nl.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Hier een foto uit 1956:
Geleend van weer.nl.

Gefeliciteerd. Wij gaan er binnenkort eentje kopen. Tenminste als de kinderen drie weken lang in staat zijn hun speelgoed op te ruimen na het spelen.fluitje schreef:Een Wii, gewonnen met een prijsvraag.![]()

- JolandaOudshoorn
Dat is een goede tipwim schreef:Gefeliciteerd. Wij gaan er binnenkort eentje kopen. Tenminste als de kinderen drie weken lang in staat zijn hun speelgoed op te ruimen na het spelen.fluitje schreef:Een Wii, gewonnen met een prijsvraag.![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Op dit moment: een heerlijke kop koffie 

een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmmOrchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffie
Moderatorbericht: