... ik gewoon mijn tijd hier zit te verdoen

Ichtus schreef:- ik net een PowerPoint presentatie in elkaar heb gezet
- ik iedere keer tussen door de presentatie heb opgeslagen
- de presentatie nu nergens meer te vinden is![]()
![]()
![]()
Dat is nou met recht: BALEN.Ichtus schreef:- ik net een PowerPoint presentatie in elkaar heb gezet
![]()
![]()
wat vervelend!!!!Ichtus schreef:- ik net een PowerPoint presentatie in elkaar heb gezet
![]()
![]()
heb je hem al gevonden?Ichtus schreef:- ik net een PowerPoint presentatie in elkaar heb gezet
![]()
![]()
Dat bestaat ook niet... in de eeuwigheid is geen tijd.. toch staat het er.fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
...ik daarover ooit een zeer indrukwekkende preek van ds. J. Tanis heb gehoord?fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
Even een beetje verheldering:Hendrikus schreef:...ik daarover ooit een zeer indrukwekkende preek van ds. J. Tanis heb gehoord?fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
...dat echt een preek was die beslag legde op velen in de gemeente?
DIA is dit niet vragen naar de bekende weg? Als je opgegroeid bent in de rechterflank dan weet je best wel wat dat zeggen wil: beslag leggen.-DIA- schreef:Even een beetje verheldering:Hendrikus schreef:...ik daarover ooit een zeer indrukwekkende preek van ds. J. Tanis heb gehoord?fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
Er wordt tegenwoordig ook al gesolt met 'beslag leggen'.
Mijn vraag is: wat bedoel je daarmee?
nee hoor, is goed zo!albion schreef:DIA is dit niet vragen naar de bekende weg? Als je opgegroeid bent in de rechterflank dan weet je best wel wat dat zeggen wil: beslag leggen.-DIA- schreef:Even een beetje verheldering:Hendrikus schreef:...ik daarover ooit een zeer indrukwekkende preek van ds. J. Tanis heb gehoord?fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
Ik zie het zo:
De mensen voelen zich aangesproken en daardoor zijn ze onder de indruk van de ernst van de prediking en je voelt dat is de waarheid.
Er zijn hier refoforummers die het vast beter onder woorden kunnen brengen.
Je kan het ook met een bijbeltekst onder woorden brengen:albion schreef:DIA is dit niet vragen naar de bekende weg? Als je opgegroeid bent in de rechterflank dan weet je best wel wat dat zeggen wil: beslag leggen.-DIA- schreef:Even een beetje verheldering:Hendrikus schreef:...ik daarover ooit een zeer indrukwekkende preek van ds. J. Tanis heb gehoord?fluitje schreef:Ik mij een half uur stilte in de hemel niet kan voorstellen?
Ik zie het zo:
De mensen voelen zich aangesproken en daardoor zijn ze onder de indruk van de ernst van de prediking en je voelt dat is de waarheid.
Er zijn hier refoforummers die het vast beter onder woorden kunnen brengen.