Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanmorgen thuiswerken, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk en vanavond nog eventjes orgelles.
hard werken in huis, en af en toe een pauze nemen, zoals nu ff rf pauze
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Jean le Fontain
- Contacteer:
werken - twitteren - werken - rf'en - werken - modereren - werken - etchenriët schreef:hard werken in huis, en af en toe een pauze nemen, zoals nu ff rf pauze
Net Interhelp gebeld om m'n pas te blokkeren. Die is onvindbaar.
ehm,
studeren
scriptie afmaken
vanavond denk ik zwemmen
studeren
scriptie afmaken
vanavond denk ik zwemmen
oh brrrr balen man!Marco schreef:Net Interhelp gebeld om m'n pas te blokkeren. Die is onvindbaar.
soms zit ie zomaar opeens toch in je portemonnaie.. ergens onder ofzo..
offe....
heeft je vrouw m niet mee???
(daar heeft Jean ook wel s last van;))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag ben ik overdag aan het surveilleren in veel te warme lokalen, en vanavond ga ik studeren.
Weinig kans van. Ik denk dat ik hem echt zelf weggemaakt heb..henriët schreef:oh brrrr balen man!Marco schreef:Net Interhelp gebeld om m'n pas te blokkeren. Die is onvindbaar.
soms zit ie zomaar opeens toch in je portemonnaie.. ergens onder ofzo..
offe....
heeft je vrouw m niet mee???
(daar heeft Jean ook wel s last van;))

- zusterelly
De hele dag wat in huis gerommeld. Zo naar de muziekschool, vanavond studeren.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Jean le Fontain schreef:werken - twitteren - werken - rf'en - werken - modereren - werken - etchenriët schreef:hard werken in huis, en af en toe een pauze nemen, zoals nu ff rf pauze
wat kost meer tijd???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zo te zien werken. Ook bij mij gaat daar de meeste vrije tijd in zitten.albion schreef:Jean le Fontain schreef:werken - twitteren - werken - rf'en - werken - modereren - werken - etchenriët schreef:hard werken in huis, en af en toe een pauze nemen, zoals nu ff rf pauze
wat kost meer tijd???
-
Het lijkt wel of er veel forummers onder werktijd op fora zitten. Is dat wel helemaal netjes?
Marie-Henriëtte schreef:Het lijkt wel of er veel forummers onder werktijd op fora zitten. Is dat wel helemaal netjes?
Ja, als ik een vrij uur heb dan kan ik wel even kijken of onder pauzes
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik internet niet onder m'n werk, alleen als ik thuis werk.Marie-Henriëtte schreef:Het lijkt wel of er veel forummers onder werktijd op fora zitten. Is dat wel helemaal netjes?

Ik heb vandaag gewerkt van half 10 -half 3. Straks eten klaar maken en vanavond wat rommelen in huis.