Wist je dat........[6]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Wist je dat........[6]

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
LIKEBert Mulder schreef:

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
...er met de moderne liften ook ernstige ongelukken kunnen gebeuren?
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... ners.dhtml
Ik vind het schokkend!
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... ners.dhtml
Ik vind het schokkend!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
... de helft van de pillen die via internet worden verkocht, nep is?
Je kunt op www.apotheek.nl checken of de online-aanbieder betrouwbaar is.
bron: PLUS
Je kunt op www.apotheek.nl checken of de online-aanbieder betrouwbaar is.
bron: PLUS
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
....ik wel van een beetje röring hou op dit forum maar dat het soms wel erg onverwacht komt (Zie http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 39&t=11449 )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Volgens mij ben je hard toe aan Facebook.huisman schreef:....ik wel van een beetje röring hou op dit forum maar dat het soms wel erg onverwacht komt (Zie http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 39&t=11449 )

Niemand is hard toe aan facebook.Tiberius schreef:Volgens mij ben je hard toe aan Facebook.huisman schreef:....ik wel van een beetje röring hou op dit forum maar dat het soms wel erg onverwacht komt (Zie http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 39&t=11449 )

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Onze dochter van 12 is vandaag met los haar naar school
Vroeg ze vanmorgen: mag ik mijn haar los?
Zei ik: dat moet je zelf weten.
Hmmm....lastig. Ik had liever dat u nee gezegd had
Sinds ze 'zelfbeschikkingsrecht' heeft, wilde ze uitsluitend vlechten hebben en stoer zijn.
Nu op de drempel van het V.O. zie ik ineens allerlei dingen veranderen
Zo leuk om te zien.

Vroeg ze vanmorgen: mag ik mijn haar los?
Zei ik: dat moet je zelf weten.
Hmmm....lastig. Ik had liever dat u nee gezegd had
Sinds ze 'zelfbeschikkingsrecht' heeft, wilde ze uitsluitend vlechten hebben en stoer zijn.
Nu op de drempel van het V.O. zie ik ineens allerlei dingen veranderen

Zo leuk om te zien.
Donderdag gaat mijn man naar Iron Mountain hospital voor het verwijderen van een Niersteen. De vorige keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik bid en bid dat deze maal beter gaat!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet schreef:Donderdag gaat mijn man naar Iron Mountain hospital voor het verwijderen van een Niersteen. De vorige keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik bid en bid dat deze maal beter gaat!!
sterkte Margriet! Ik zal aan jullie 'denken'.
- MarthaMartha
Sterkte Margriet!!!Margriet schreef:Donderdag gaat mijn man naar Iron Mountain hospital voor het verwijderen van een Niersteen. De vorige keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik bid en bid dat deze maal beter gaat!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Sterkte Margriet!!!Margriet schreef:Donderdag gaat mijn man naar Iron Mountain hospital voor het verwijderen van een Niersteen. De vorige keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik bid en bid dat deze maal beter gaat!!
- JolandaOudshoorn
Sluit ik me bij aan!helma schreef:Margriet schreef:Donderdag gaat mijn man naar Iron Mountain hospital voor het verwijderen van een Niersteen. De vorige keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik bid en bid dat deze maal beter gaat!!
sterkte Margriet! Ik zal aan jullie 'denken'.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik ben erg blij, deze keer is alles volgens het boekje gegaan! Mijn man is weer gewoon zichzelf!! In 2 dagen!! Ben gewoon blij en dank dank iederen die gebeden heeft!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty