Wat doen we vandaag ? [7]

Mariavt

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door Mariavt »

vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Echt vervelend vlinder, ik hoop voor je dat de pijn snel helemaal afzakt, eigenlijk begreep ik al dat er iets niet goed zat toen je gisteren schreef dat je soep dronk met een rietje.
Heel veel sterkte ermee.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

Was wegwerken (strijken en vouwen).
Vanmiddag even een uurtje stofzuigen bij een kennis.
henriët

Bericht door henriët »

Vroeg opstaan:)
Uitnodigingen maken voor 12 meiden uit Jetjes klas voor een feestje a.s. vrijdag:)
Verder vooral ons huis netjes maken en laten blinken.
Ik was al druk bezig, tot ik de playmobilboerderij van ons prinsje eens verder ging bekijken ( en uitzoeken welke dingen ik er nog even van wegzet)
Wat een heerlijkheid zeg, heb er heerlijk mee zitten spelen :haha :haha
Ik hulde me in de rol van boerin..
Echter, de pauze is echt om en we gaan weer aan de slag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanmorgen al vroeg naar het consultatiebureau geweest, daarna wat boodschappen gedaan en nu net ontbeten :hum
zo onze hummel een fles geven en dan mag hij even slapen en ga ik lekker boven aan de slag.
vanmiddag komt mijn zusje met haar kinderen, die blijven eten en dan vanavond de verjaardag van mijn vader, broer en van een schoonzus.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

henriët schreef:Vroeg opstaan:)
Uitnodigingen maken voor 12 meiden uit Jetjes klas voor een feestje a.s. vrijdag:)
Ik was al druk bezig, tot ik de playmobilboerderij van ons prinsje eens verder ging bekijken ( en uitzoeken welke dingen ik er nog even van wegzet)
Van het ene feest in het andere feest(je)?
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vandaag werken voor het re-integratiebureau in Barneveld. Vanavond o.a. nog even proberen het programma voor een psalmzangavond in elkaar te draaien. De psalmen zijn (allang) bekend. Die zangavond wordt georganiseerd door de organisatie die jongerenavond waarin ik in zit.
vlinder

Bericht door vlinder »

Mariavt schreef:
vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Echt vervelend vlinder, ik hoop voor je dat de pijn snel helemaal afzakt, eigenlijk begreep ik al dat er iets niet goed zat toen je gisteren schreef dat je soep dronk met een rietje.
Heel veel sterkte ermee.
Het gaat hier helemaal prima! :yahoo Mond gaat nu echt genezen, kan weer kauwen en geen centje pijn. Voelt zelfs niet zo eng meer aan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

Wat fijn vlinder.... :super

Vorig jaar was bij het trekken van m'n verstandskies een gat in het bot gekomen (openverbinding volgens mij richting de neus, was een heel raar gevoel). Manlief was erbij en het zag er nogal bloederig uit (werden 2 kiezen getrokken). Die kaakchirurg was nogal een lolbroek en ik terug geinen, had eigenlijk geen last van angst ofzo (want de vorige keren gingen het goed). Zegt die kaakchirurg toen ik weg ging: niet zoenen de 1e paar dagen. Ik dacht: ja je maakt een geintje. Bleek dus echt het geval te zijn. :haha
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
henriët schreef:Vroeg opstaan:)
Van het ene feest in het andere feest(je)?
yep!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

vlinder schreef:Het gaat hier helemaal prima! :yahoo Mond gaat nu echt genezen, kan weer kauwen en geen centje pijn. Voelt zelfs niet zo eng meer aan.
fijn!
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Thuis zitten. Heb me eindelijk maar ziek gemeld want ik ben zoooo moe, al bijna 2 weken, ik voel me gewoon helemaal leeg! Vanmiddag maar eens langs de dokter, bloed laten prikken al denk ik dat daar niks uit komt.
Neeltje Jans, moeder van 4
Lourens

Bericht door Lourens »

Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten want wilde niet buiten zijn door een actie van de politie bij buurtgenoten.

Thuis wat klusjes gedaan. In ieder geval is de lekkage bij de verwarmingsketel opgelost, de zolderdeur gerepareerd, de achtertuin gedeeltelijk gedaan.
Vanavond proberen een laptop te repareren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

badkamer soppen, wassen, bed verschonen, met de wagen terug naar de winkel omdat ie niet goed loopt, boodschappen, uitgebreid koken, vanavond nog een verlate kraamvisite
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Op safari geweest in de Beekse Bergen :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:Op safari geweest in de Beekse Bergen :super
leuk!!!

Hier afscheidsdagje.
En voorbereiden op het feestje van ons Jetje!
Gesloten