Ik ben een Jan, maar geen taartliefhebber.MarthaMartha schreef:(en om nou Jan en alleman uit te nodigen)
Maar voor een goeie biefstuk ben ik altijd te vinden.....
Ik ben een Jan, maar geen taartliefhebber.MarthaMartha schreef:(en om nou Jan en alleman uit te nodigen)
als jij biefstuk meeneemt en ook je vrouw..jvdg schreef:Ik ben een Jan, maar geen taartliefhebber.MarthaMartha schreef:(en om nou Jan en alleman uit te nodigen)
Als je mij dan ook uitnodigt....henriët schreef:als jij biefstuk meeneemt en ook je vrouw..jvdg schreef:Ik ben een Jan, maar geen taartliefhebber.MarthaMartha schreef:(en om nou Jan en alleman uit te nodigen)
zal ik ze bakken samen met mn man
zorgen wij voor de rest;)
Ho, ho.....dat bakken doe ikzelf, maar zorg tijdens deze "operatie" voor een goeie aperitief.henriët schreef:als jij biefstuk meeneemt en ook je vrouw..jvdg schreef:Ik ben een Jan, maar geen taartliefhebber.MarthaMartha schreef:(en om nou Jan en alleman uit te nodigen)
zal ik ze bakken samen met mn man
zorgen wij voor de rest;)
lijkt me een super plan,henriët schreef:okee dan draaiien we de rollen om...
we komen naar jou..
ik neem jean en marha mee...
en biefstuk
nog meer te wensen
enne jan,MarthaMartha schreef:lijkt me een super plan,henriët schreef:okee dan draaiien we de rollen om...
we komen naar jou..
en biefstuk
nog meer te wensen
wanneer?![]()
wat zal ik meebrengen? oh ja Rosé
jaja.... hier kom je niet meer onderuit natuurlijk!henriët schreef:enne jan,MarthaMartha schreef:lijkt me een super plan,henriët schreef:okee dan draaiien we de rollen om...
we komen naar jou..
en biefstuk
nog meer te wensen
wanneer?![]()
wat zal ik meebrengen? oh ja Rosé
wat zijn de lievelingsbloemen van je vrouw???
Ja, die biefstuk moet bij een echte (nog zelf slachtende) slager vandaan komen.henriët schreef:okee dan draaiien we de rollen om...
we komen naar jou..
en biefstuk
nog meer te wensen
wees niet bang,jvdg schreef:Ja, die biefstuk moet bij een echte (nog zelf slachtende) slager vandaan komen.henriët schreef:okee dan draaiien we de rollen om...
we komen naar jou..
en biefstuk
nog meer te wensen
Ik ken er twee: een in H.I. Ambacht en een in Elspeet.
Met een knipoog naar de bijbel: 't Is niet al biefstuk wat biefstuk genaamd wordt.....
mmm....kan een leuke start zijn; samen taart etenMarthaMartha schreef:
die krijg ik in mijn eentje natuurlijk niet op
(en om nou Jan ....... uit te nodigen)