Wat had je dan op 23 maart?Rens schreef:Alle (ook a.s.) grieppatienten heel veel sterkte en beterschap.......helma schreef:ai! Beterschap!Wilma van den Berg schreef:Griep....
ik heb ook grieppatiënten
(ik mag nog steeds niet klagen: de laatste keer dat ik griep heb gehad is alweer 40 jaar terug....en dan nóg dankzij een "griepprik")
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
stevige longproblemen waardoor ik nagenoeg geen lucht meer kreeg, en daardoor 2 dagen op de I.C. heb doorgebracht, en in totaal 10 dagen aan de zuurstof heb gelegen en nog geen 4 stappen kon lopen zonder zowat de stikken van de zuurstofgebrek.refo schreef:
Wat had je dan op 23 maart?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mijn laatste aanwinst is: een complimentje...
(over m'n kleur haar) 

Een mooi nieuw winterkostuum en dat met 20% korting! 

Toen noemde je het griep, maar dat was het dus niet.Rens schreef:stevige longproblemen waardoor ik nagenoeg geen lucht meer kreeg, en daardoor 2 dagen op de I.C. heb doorgebracht, en in totaal 10 dagen aan de zuurstof heb gelegen en nog geen 4 stappen kon lopen zonder zowat de stikken van de zuurstofgebrek.refo schreef:
--------------
de aanloop naar die opname leek idd op griep, maar was achteraf een dubbele longontsteking die me de adem benam. de longen zijn daarn''a ook niet meer op het oude niveau terug kunnen komen.refo schreef:Toen noemde je het griep, maar dat was het dus niet.Rens schreef:stevige longproblemen waardoor ik nagenoeg geen lucht meer kreeg, en daardoor 2 dagen op de I.C. heb doorgebracht, en in totaal 10 dagen aan de zuurstof heb gelegen en nog geen 4 stappen kon lopen zonder zowat de stikken van de zuurstofgebrek.refo schreef:
Moderatorbericht:
- J.C. Philpot
* Q Bluetooth Headset V2.0
* R.T. Kendall - Total Forgiveness
* R.T. Kendall - Total Forgiveness
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- MarthaMartha
die kleur is ook geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lassie schreef:Mijn laatste aanwinst is: een complimentje...(over m'n kleur haar)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
een kachel .................
(zo'n super inzet kachel op de plaats van de openhaard, lekker warm dat het is!!!)
(zo'n super inzet kachel op de plaats van de openhaard, lekker warm dat het is!!!)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een hobo rietje...
zelf gesneden?Lassie schreef:een hobo rietje...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ariene schreef:zelf gesneden?Lassie schreef:een hobo rietje...
Nee, dat is zo vet moeilijk. Wil het ooit weleens leren.
- Johann Gottfried Walther
Een opname van een preek van Ds. C.A. van Dieren.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Hier een cursus: http://asf-ckc.connectie.net/ckc/cursus ... oi02p.htmlLassie schreef:Ariene schreef:zelf gesneden?Lassie schreef:een hobo rietje...
Nee, dat is zo vet moeilijk. Wil het ooit weleens leren.
~~Soli Deo Gloria~~
Was vroeger mijn leraar...Johann Gottfried Walther schreef:Een opname van een preek van Ds. C.A. van Dieren.
Net als Ds. Egas
Ds. K.J. Visser
enz.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?