Het komt steedss dichter bij.........griebelsssssssssssss

waaah zenuwachtigjudith schreef:...dat ik zin heb in de meeting......![]()
![]()
Het komt steedss dichter bij.........griebelsssssssssssss
nee joh, leuk! Dan kan IK je zien!monique schreef:waaah zenuwachtigjudith schreef:...dat ik zin heb in de meeting......![]()
![]()
Het komt steedss dichter bij.........griebelsssssssssssss![]()
![]()
je brengt ons op een ideeemonique schreef:ik hier net een spin zag en dat ik hard begon te gillen en dat ik em met een flesje kapot mepte
ik ben zooo bang voor spinnen niet normaal stel je voor zometeen zie ik een spin op de meeting schreeuw ik de hele boel bij elkaar![]()
um wat voor een ideehenriët schreef:je brengt ons op een ideeemonique schreef:ik hier net een spin zag en dat ik hard begon te gillen en dat ik em met een flesje kapot mepte
ik ben zooo bang voor spinnen niet normaal stel je voor zometeen zie ik een spin op de meeting schreeuw ik de hele boel bij elkaar![]()
![]()
jaaamonique schreef:um wat voor een ideehenriët schreef:je brengt ons op een ideeemonique schreef:ik hier net een spin zag en dat ik hard begon te gillen en dat ik em met een flesje kapot mepte
![]()
Stel je niet aanmathilde schreef:... ik niet meer naar de meeting durf ...
Zij komt tenminste...jij niet....Marnix schreef:Stel je niet aanmathilde schreef:... ik niet meer naar de meeting durf ...Wat kan er nou gebeuren?
vlinder schreef:Zij komt tenminste...jij niet....Marnix schreef:Stel je niet aanmathilde schreef:... ik niet meer naar de meeting durf ...Wat kan er nou gebeuren?
ik vang er wel een paar...........monique schreef:um wat voor een ideehenriët schreef:je brengt ons op een ideeemonique schreef:ik hier net een spin zag en dat ik hard begon te gillen en dat ik em met een flesje kapot mepte
![]()