op het eerste oog lijkt het anderzins dan "algemeen"......... (tip: alle Katholieken voortaan maar "algemenen" noemen???????????)Mister schreef:Katholiek wordt hier gebruikt in de zin van 'algemeen'..Rens schreef:ik heb hele ritsen katholieke sites onder m'n favo's staan, maar ken feitelijk alleen een radio-uitzending van Radio Katholiek Nederland.Mister schreef:... ik met verwondering deze (http://www.hetknp.org/) site heb bekeken?
... ik me afvraag of iemand hier bekend mee is?
Ik vind het wat merkwaardig overkomen, en zal dus niet dóórklikken, puur uit veiligheidsoverwegingen omdat ik het wat érg schreeuwerig vindt overkomen, niet overeenkomstig de meeste katholieke sites.
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mister schreef:... ik met verwondering deze (http://www.hetknp.org/) site heb bekeken?
ja, ik krijg altijd de persbundels
heel interessant
het KNP
Het Katholiek Nederlands Persbureau is een persbureau op reformatorische grondslag dat tot doel heeft machten en krachten te ontwarren die er in deze wereld heersen onder leiding van satan. Zij wil - naar Efeze 6 - informeren en toerusten om ons te weren tegen satan en zijn werken, en doet dit door het publiceren van persberichten en het houden van studiedagen.
Het KNP publiceert veelvuldig over onderwerpen als occultisme, New Age, de macht van Rome, Bilderbergers, Verenigde Naties, Verenigd Europa, controle op de massamedia en De Nieuwe Wereldorde.
Laatst gewijzigd door helma op 31 okt 2009, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Rens schreef:op het eerste oog lijkt het anderzins dan "algemeen"......... (tip: alle Katholieken voortaan maar "algemenen" noemen???????????)Mister schreef:Katholiek wordt hier gebruikt in de zin van 'algemeen'..Rens schreef:ik heb hele ritsen katholieke sites onder m'n favo's staan, maar ken feitelijk alleen een radio-uitzending van Radio Katholiek Nederland.Mister schreef:... ik met verwondering deze (http://www.hetknp.org/) site heb bekeken?
Ik vind het wat merkwaardig overkomen, en zal dus niet dóórklikken, puur uit veiligheidsoverwegingen omdat ik het wat érg schreeuwerig vindt overkomen, niet overeenkomstig de meeste katholieke sites.
Katholiek = algemeen
Rooms-Katholiek of roomsen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Met alle respect, Bert, maar ik heb hier in NL preken mijn handen al vol.Bert Mulder schreef:je vanaf morgen life onze kerkdiensten volgen kunt....
hier...
http://www.edmontonprc.org/
Daar komt bij dat een aantal NL-organisaties mij ook al een engelstalige vloed van preken oplegt.
Vergeef het mij, maar ik beperk me voorlopig tot de dienstknechten die de Heere ons in Zijn gunst gegeven heeft.
Er mensen hier rondspoken die volgens mij al lang op bed horen te snurken? 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
M'n beste Vlinder, wat mij betreft heb je gelijk.vlinder schreef:Er mensen hier rondspoken die volgens mij al lang op bed horen te snurken?
Maar denk ook aan jezelf.
Ik heb nachtdienst...M'n laatste alweer. Nu heerlijk 2,5 daagjes vrij!jvdg schreef:M'n beste Vlinder, wat mij betreft heb je gelijk.vlinder schreef:Er mensen hier rondspoken die volgens mij al lang op bed horen te snurken?
Maar denk ook aan jezelf.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Bonny
- Contacteer:
Wel eens rondgeneust, maar niet mijn smaak. Het staat vol met samenzweringstherieën...helma schreef:Mister schreef:... ik met verwondering deze (http://www.hetknp.org/) site heb bekeken?
ja, ik krijg altijd de persbundels
heel interessant
het KNP
Het Katholiek Nederlands Persbureau is een persbureau op reformatorische grondslag dat tot doel heeft machten en krachten te ontwarren die er in deze wereld heersen onder leiding van satan. Zij wil - naar Efeze 6 - informeren en toerusten om ons te weren tegen satan en zijn werken, en doet dit door het publiceren van persberichten en het houden van studiedagen.
Het KNP publiceert veelvuldig over onderwerpen als occultisme, New Age, de macht van Rome, Bilderbergers, Verenigde Naties, Verenigd Europa, controle op de massamedia en De Nieuwe Wereldorde.
The Groom's still waiting at the altar
Een echte ouderwetse vakantie!? Maare dus niet meer ziek geweest!?Droelie schreef:-Ik weer terug ben uit Noorwegen?
-Ik een geweldige vakantie heb gehad
-Alle camera's er mee gestopt zijn/?![]()
-Ik nu dus bijna geen foto's heb
-Ik bijna langer in Noorwegen had moeten blijven?
-Wij (mijn vriendin en ik) de weg kwijt waren omdat de navigatie er mee gestopt was?
-We toen ook nog in de file kwamen?
-We toen bijna ons vliegtuig misten?
-We maar 5 minuten later hadden hoeven aan te komen het echt verkeerd was gegaan?
-Ik nu wel weer lekker in mn eigen bed lig?
Ja, maar het was echt niet zo leukGijs83 schreef:Een echte ouderwetse vakantie!? Maare dus niet meer ziek geweest!?Droelie schreef:-Ik weer terug ben uit Noorwegen?
-Wij (mijn vriendin en ik) de weg kwijt waren omdat de navigatie er mee gestopt was?
-We maar 5 minuten later hadden hoeven aan te komen het echt verkeerd was gegaan?
-Ik nu wel weer lekker in mn eigen bed lig?

En ja, ik was nog wel ziek toen ik maandag wegging

Dus vaker naar Noorwegen of op vakantie gaan!Droelie schreef:Ja, maar het was echt niet zo leukGijs83 schreef:Een echte ouderwetse vakantie!? Maare dus niet meer ziek geweest!?Droelie schreef:-Ik weer terug ben uit Noorwegen?
-Ik nu wel weer lekker in mn eigen bed lig?Je mist gewoon echt heel wat als je de andere foto's terug zit te kijken...
En ja, ik was nog wel ziek toen ik maandag weggingMaar door de schone Noorse lucht ben ik wel snel opgeknapt...
Nou.... Tis voorlopig ff klaar hoor.. Mn dagen zijn bijna op
en mn geldje ook 

...ik vanmiddag ineens zonder stroom zat
...ik de aardlekschakelaar ook niet meer aan de praat kreeg
...m'n man nu pas thuis is
...hij het ontdekt heeft wat het is

...ik de aardlekschakelaar ook niet meer aan de praat kreeg
...m'n man nu pas thuis is
...hij het ontdekt heeft wat het is