Wist je dat ...[7]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat ...[7]
...ik het topic van doneren mis?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
... ik vanmorgen om half 6 wakker werd van krijsende kraaien/eksters?
... dit wel een uur door bleef gaan?
... ik ze wel uit de lucht wilde
('t waren denk jongen, waarvan de ouders dachten: zoek nu zelf je eten maar op)
... ik ze wel uit de lucht wilde

- monique
hihi leuk is dat hehJo-Ann schreef:... ik vanmorgen om half 6 wakker werd van krijsende kraaien/eksters?
... ik ze wel uit de lucht wilde![]()
![]()
![]()
![]()

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ECHT NIET!!!!monique schreef:hihi leuk is dat hehJo-Ann schreef:... ik vanmorgen om half 6 wakker werd van krijsende kraaien/eksters?
... ik ze wel uit de lucht wilde![]()
![]()
![]()
![]()

voer om sacherijnig te worden....
- monique
yes sirHendrikus schreef:JolandaOudshoorn schreef:Tot 21.30 kunnen wij herrie maken..... Bovendien, wat is heerlijker dan in slaap te vallen onder de klanken van muziek???vlinder schreef:Ehm even over de vraag van muziekinstrumenten.....Een forummer heeft gevraagd of er ruimte is dat haar meisje kan slapen....Ik heb gezegd dat dit kon. Dus meiden, als jullie geluidloos kunnen fluiten, mag je hem gerust meenemen.....vlinder schreef:ja juf.....henriët schreef:t wordt een beetje off topic hier, maar laat ik dan een slotopmerking over de meeting mogen maken, om daarna iedereen weer ontopic te laten gaan...
Het wordt gewoon een gezellige avond, die gevuld wordt met onderling gesprek en we doen dit keer geen muziekavond, dat kan wellicht een andere keer, dan mogen anderen het organiseren!
(voor de duidelijkheid: misschien handig als je je instrument thuislaat, anders sleep je m voor niks mee...)

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- monique
waaaaah kben zenuwachtig voor die meeting
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
is niet nodig joh! Is altijd weer gezellig. Zal je zien dat de mensen die hier elkaar de tent uit vechten in het echt gewoon lieve meneren en mevrouwen zijn.monique schreef:waaaaah kben zenuwachtig voor die meeting
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- monique
hihi owkeee maar kblijf zenuwachtig kben zoo zenuwpeesvlinder schreef:is niet nodig joh! Is altijd weer gezellig. Zal je zien dat de mensen die hier elkaar de tent uit vechten in het echt gewoon lieve meneren en mevrouwen zijn.monique schreef:waaaaah kben zenuwachtig voor die meeting

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Wat is het ergste wat je kan overkomen?monique schreef:hihi owkeee maar kblijf zenuwachtig kben zoo zenuwpeesvlinder schreef:is niet nodig joh! Is altijd weer gezellig. Zal je zien dat de mensen die hier elkaar de tent uit vechten in het echt gewoon lieve meneren en mevrouwen zijn.monique schreef:waaaaah kben zenuwachtig voor die meeting![]()
- monique
dat ik iets om ga gooien
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Nou dan nemen we een dweil en voor jou een plastic beker. Dan is die angst verholpen.monique schreef:dat ik iets om ga gooien
(gisteravond was ik daar nog en sloeg een kopje koffie over de tafel. Whatever, als het maar gezellig is joh. We zijn gewoon niet zo handig

Ik moet aan ene Elizabeth in Keeping up Appearances (Schone Schijn) denken. Die was ook altijd bang dat ze wat om zou gooien. En deed dat daarom ook altijd. 
Maar goed niet zo zenuwachtig zijn, nergens voor nodig.

Maar goed niet zo zenuwachtig zijn, nergens voor nodig.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat mag je voor mij dan ook wel meenemen...vlinder schreef:Nou dan nemen we een dweil en voor jou een plastic beker. Dan is die angst verholpen.monique schreef:dat ik iets om ga gooien
(gisteravond was ik daar nog en sloeg een kopje koffie over de tafel. Whatever, als het maar gezellig is joh. We zijn gewoon niet zo handig)
- JolandaOudshoorn
heerlijk, allemaal onhandige mensenmathilde schreef:Dat mag je voor mij dan ook wel meenemen...vlinder schreef:Nou dan nemen we een dweil en voor jou een plastic beker. Dan is die angst verholpen.monique schreef:dat ik iets om ga gooien
(gisteravond was ik daar nog en sloeg een kopje koffie over de tafel. Whatever, als het maar gezellig is joh. We zijn gewoon niet zo handig)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
...wij gisteren midden in de file stonden?
...wij daardoor te laat in de dienst kwamen
...er gisteren voetbal was
....daar de file door onstond (al die maffe gasten)
...wij daardoor te laat in de dienst kwamen
...er gisteren voetbal was
....daar de file door onstond (al die maffe gasten)