Gefelie
Re: Gefelie
-Birendra van Nepal, koning van Nepal(64)
-Ds.G.J.Baan, pred.Ger.Gem Kapelle-Biezelinge(gisteren 41)
-Ds.G.J.Baan, pred.Ger.Gem Kapelle-Biezelinge(gisteren 41)
Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
Maar waarom nu predikanten?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
Maar dat doe je op deze manier wel.Gijs83 schreef:Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
Ik vind dit ook non-info, maar om te stellen dat je daar mensen mee op een voetstuk plaatst?Mister schreef:Maar dat doe je op deze manier wel.Gijs83 schreef:Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
Vaak feliciteren we mede-RF-ers die we niet eens kennen.
Dan praten we toch ook niet over voetstukgedoe enzo......
NEe precies, je kent ze toch niet.jvdg schreef:Ik vind dit ook non-info, maar om te stellen dat je daar mensen mee op een voetstuk plaatst?Mister schreef:Maar dat doe je op deze manier wel.Gijs83 schreef:Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
Ik vraag me overigens af of de Dss er zo blij met zouden zijn. In 1 adem genoemd worden met de (vermeende) groten der aarde...
Sowieso of ze er blij mee zijn dat hun geboortedag hier vermeld wordt.Mister schreef:NEe precies, je kent ze toch niet.jvdg schreef:Ik vind dit ook non-info, maar om te stellen dat je daar mensen mee op een voetstuk plaatst?Mister schreef:Maar dat doe je op deze manier wel.Gijs83 schreef:
Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.
Ik vraag me overigens af of de Dss er zo blij met zouden zijn. In 1 adem genoemd worden met de (vermeende) groten der aarde...
En dan nog............. welke predikanten ga je noemen. Alleen GG en HHK?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zullen we maar weer on-topic gaan?
(Je hoeft niet niet te reageren op postings hoor en als je ze niet interessant vindt dan lees je ze niet)
(Je hoeft niet niet te reageren op postings hoor en als je ze niet interessant vindt dan lees je ze niet)
denk je felicitaties te lezen..
maar ja, zo aan t einde van t jaar, raakt iedereen een beetje in andere stemming:)
maar ja, zo aan t einde van t jaar, raakt iedereen een beetje in andere stemming:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nou, ik vind midwinterhoornblazers ook bijzondere personen hoor. Liep ik daar gistermiddag te wandelen, hoor je opeens zo'n midwinterhoorn klinken. Heel bijzonder. Ga je de verjaardagen van die mannen ook vermelden?Gijs83 schreef:Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
~~Soli Deo Gloria~~
Heb je nog foto's gemaakt, Hendrikus?Hendrikus schreef:Nou, ik vind midwinterhoornblazers ook bijzondere personen hoor. Liep ik daar gistermiddag te wandelen, hoor je opeens zo'n midwinterhoorn klinken. Heel bijzonder. Ga je de verjaardagen van die mannen ook vermelden?Gijs83 schreef:Tja, het zijn toch ook bijzondere personen!? Voor mij is het gewoon om te informeren, niet om ze op een voetstuk o.i.d. te zetten.fluitje schreef:Dat je bijzondere personen in het maatschappelijk leven neemt Gijs, ok.
henriët schreef:denk je felicitaties te lezen..

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik heb alleen de data van GGN,GG en HHK. Soms wil ik wel wat selectief, moet ook een beetje interessant voor hier zijn!fluitje schreef:
dan is het voor mij niet interessantGijs83 schreef:Ik heb alleen de data van GGN,GG en HHK. Soms wil ik wel wat selectief, moet ook een beetje interessant voor hier zijn!fluitje schreef:

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
empee, van harte!
Weet niet oftie eigenlijk nog wel meeleest.
Weet niet oftie eigenlijk nog wel meeleest.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!