Aha... ik had niet die goedkope moeten nemen vorige weekChrisje72 schreef:Dacht ik ook... Totdat ik bij de Italiaan een goeie mozzarella proefde.Dodo schreef:Wat is de meerwaarde van mozzarella? Het smaakt echt naar NIETS.

Aha... ik had niet die goedkope moeten nemen vorige weekChrisje72 schreef:Dacht ik ook... Totdat ik bij de Italiaan een goeie mozzarella proefde.Dodo schreef:Wat is de meerwaarde van mozzarella? Het smaakt echt naar NIETS.
Ik heb vannacht de ventilator aangelaten, op enige afstand en niet zwenkend. Dat scheelde toch wat. Verder, als je veel zweet is het mijn ervaring dat je lekkerder ligt met je hoofd op een handdoek op het kussen. Voor je gaat slapen voeten koel afspoelen. Op muggen jagen vóór je gaat slapen. Eventueel muziekje of radio aan.vlinder schreef:Slapen. Valt echt niet mee met deze temperaturen.![]()
al 2 dagen niet zoveel geslapen.
Ik heb 'm lekkerlaten zwenken. Lekker zo'n ventilator, en meeen een beetje gezellig geknor op de achtergrond.Dodo schreef:Ik heb vannacht de ventilator aangelaten, op enige afstand en niet zwenkend. Dat scheelde toch wat. Verder, als je veel zweet is het mijn ervaring dat je lekkerder ligt met je hoofd op een handdoek op het kussen. Voor je gaat slapen voeten koel afspoelen. Op muggen jagen vóór je gaat slapen. Eventueel muziekje of radio aan.vlinder schreef:Slapen. Valt echt niet mee met deze temperaturen.![]()
En verder is het wachten op betere tijden...
De temperatuur is hier niet onder de 27,5 graden te krijgen.Afgewezen schreef:Ik heb 'm lekkerlaten zwenken. Lekker zo'n ventilator, en meeen een beetje gezellig geknor op de achtergrond.Dodo schreef:Ik heb vannacht de ventilator aangelaten, op enige afstand en niet zwenkend. Dat scheelde toch wat. Verder, als je veel zweet is het mijn ervaring dat je lekkerder ligt met je hoofd op een handdoek op het kussen. Voor je gaat slapen voeten koel afspoelen. Op muggen jagen vóór je gaat slapen. Eventueel muziekje of radio aan.vlinder schreef:Slapen. Valt echt niet mee met deze temperaturen.![]()
Maar nu wordt het echt mega-megaheet in mijn woonkamer!!
Bij mij is het nu al 31 graden. De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, maar op de een of andere manier word je er zelf wel koeler van.-DIA- schreef:De temperatuur is hier niet onder de 27,5 graden te krijgen.Afgewezen schreef:Ik heb 'm lekkerlaten zwenken. Lekker zo'n ventilator, en meeen een beetje gezellig geknor op de achtergrond.Dodo schreef:Ik heb vannacht de ventilator aangelaten, op enige afstand en niet zwenkend. Dat scheelde toch wat. Verder, als je veel zweet is het mijn ervaring dat je lekkerder ligt met je hoofd op een handdoek op het kussen. Voor je gaat slapen voeten koel afspoelen. Op muggen jagen vóór je gaat slapen. Eventueel muziekje of radio aan.vlinder schreef:Slapen. Valt echt niet mee met deze temperaturen.![]()
Voor zo vroeg in de morgen is dat een behoorlijk hoge temperatuur.
De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, die zorgt
enkel voor wat luchtverplaatsing.
Ik wordt er niet echt koeler van, maar het voelt alleen iets aangenamer.Afgewezen schreef:Bij mij is het nu al 31 graden. De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, maar op de een of andere manier word je er zelf wel koeler van.-DIA- schreef:De temperatuur is hier niet onder de 27,5 graden te krijgen.Afgewezen schreef: Ik heb 'm lekkerlaten zwenken. Lekker zo'n ventilator, en meeen een beetje gezellig geknor op de achtergrond.
Voor zo vroeg in de morgen is dat een behoorlijk hoge temperatuur.
De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, die zorgt
enkel voor wat luchtverplaatsing.
Dat komt doordat luchtverplaatsing er voor zorgt dat zweet sneller verdampt. Daardoor heb je het gevoel het minder warm te hebben.Afgewezen schreef:Bij mij is het nu al 31 graden. De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, maar op de een of andere manier word je er zelf wel koeler van.
Ik vind het allemaal bést...Anker schreef:Dat komt doordat luchtverplaatsing er voor zorgt dat zweet sneller verdampt. Daardoor heb je het gevoel het minder warm te hebben.Afgewezen schreef:Bij mij is het nu al 31 graden. De ventilator haalt de temperatuur niet naar beneden, maar op de een of andere manier word je er zelf wel koeler van.
Onder de 30 niet klagen!Mara schreef:Eerstens naar de dokter, het liep uit, maar dat gaf niet, want het was heerlijk koel in de wachtkamer.
Daarna door naar de supermarkt, waar het op het vroege uur nog lekker rustig was en eveneens heerlijk koel.
In huis is het warmvanmorgen vroeg stond de kamerthermeter als op 27.1 gr
![]()
En nu aan een heerlijk pittig kopje R istretto.
Wat temperatuur betreft mis ik mijn vertrouwde Appie ook wel eens.Mara schreef:Eerstens naar de dokter, het liep uit, maar dat gaf niet, want het was heerlijk koel in de wachtkamer.
Daarna door naar de supermarkt, waar het op het vroege uur nog lekker rustig was en eveneens heerlijk koel.
![]()
Dat is bij de B AS heftig, alle zuivel staat in een afscheiden ruimte (met kunststof lamellen) en daar is het koud-DIA- schreef:Wat temperatuur betreft mis ik mijn vertrouwde Appie ook wel eens.Mara schreef:Eerstens naar de dokter, het liep uit, maar dat gaf niet, want het was heerlijk koel in de wachtkamer.
![]()
Het was er altijd aangenaam toeven. Misschien dan uitgezonderd de koelcellen...