Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Met schaatsen verbrand je heel veel vet 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Marnix schreef:Met schaatsen verbrand je heel veel vet

ik ga het ook heus proberen...
(demo doet het nogal graag, dus moet het mij toch op zijn minst gaan lukken om te blijven stáán zonder dat mijn benen onder me vandaan rijden...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Marnix schreef:Met schaatsen verbrand je heel veel vet![]()
ik ga het ook heus proberen...
(demo doet het nogal graag, dus moet het mij toch op zijn minst gaan lukken om te blijven stáán zonder dat mijn benen onder me vandaan rijden...)
ah, vorig jaar ging het best aardig!!
je l;eerde elke dag bij!
kinderbijbel anne de vries!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het filmpje dat een vriend heeft gemaakt van de rit op het paard, geruime tijd terug, door Moddergat.........nu nog zien te uploaden op youtube en te linken naar hier..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Een set winterbanden! Walgelijk! Wat verpesten die dingen m'n auto!
De sportvelgen waren tig x mooier!
Nu dus op jacht naar mooie, sportieve wieldoppen!
Iemand ervaring met Halfords-wieldoppen? Of goeie tip voor wieldoppen?

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Het gaat toch om de functionaliteit?*girly* schreef:Een set winterbanden! Walgelijk! Wat verpesten die dingen m'n auto!De sportvelgen waren tig x mooier!
Of ben ik nou erg burgerlijk...

Ja ik weet het wel...En het rijd wel goed...En 't zal vast ook veiliger wezen, maar 't oog wil ook watOrchidee schreef:Het gaat toch om de functionaliteit?*girly* schreef:Een set winterbanden! Walgelijk! Wat verpesten die dingen m'n auto!De sportvelgen waren tig x mooier!
Of ben ik nou erg burgerlijk...

Winterbanden of wintervelgen? Je vervangt toch alleen de banden?*girly* schreef:Een set winterbanden! Walgelijk! Wat verpesten die dingen m'n auto!De sportvelgen waren tig x mooier!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik heb winterbanden gekregen op stalen velgen, omdat al het zout erg slecht voor de velgen e.d. is...Dus ik heb m'n 'zomerbanden' op sportvelgen staan, en m'n winterbanden op zwarte stalen velgen...
Anders moet ik ze elke x over laten zetten, en dat kost ook weer wat elke keer....
Anders moet ik ze elke x over laten zetten, en dat kost ook weer wat elke keer....
Heel verstandig om te doen hoor. Geen handig neefje/kennisje in de familie of omgeving? Dan is het veel goedkoper.*girly* schreef:Ik heb winterbanden gekregen op stalen velgen, omdat al het zout erg slecht voor de velgen e.d. is...Dus ik heb m'n 'zomerbanden' op sportvelgen staan, en m'n winterbanden op zwarte stalen velgen...

Ik heb geeneens doppen op zitten. Alhoewel ik het geen gezicht vind, deze velgen. Mijn zomervelgen zijn veel mooier, dus ik snap je

53 spelletjes voor op de nintendo DSi

gisteren juist twee game boy advance sp gekocht. Iemand nog spelletjes over in de kastDroelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()

Helaasch...BJD schreef:gisteren juist twee game boy advance sp gekocht. Iemand nog spelletjes over in de kastDroelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()

Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.