Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
de RO
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een cd waar memento op geschreven heeft: "relax".
(Inderdaad heerlijke piano en instrumentale muziek. Soms een synthesizer)
(Inderdaad heerlijke piano en instrumentale muziek. Soms een synthesizer)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Maak groot de Heere onze God
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KN5TboJNRCc&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KN5TboJNRCc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dit jochie speelt niet eens zo slecht....
http://www.youtube.com/watch?v=EbWocKPpf2I&NR=1
Wat zegt Hendrikus ervan?
http://www.youtube.com/watch?v=EbWocKPpf2I&NR=1
Wat zegt Hendrikus ervan?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Psalm 45:
[youtube]-7V9h3MGGR8[/youtube]
[youtube]-7V9h3MGGR8[/youtube]
Psalm 46:
[youtube]WAoWX3V6tCo[/youtube]
[youtube]WAoWX3V6tCo[/youtube]
[youtube]4zPF-8XLKtk[/youtube]
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Psalm 47:
[youtube]LncLSZQuFgI[/youtube]
[youtube]LncLSZQuFgI[/youtube]
Psalm 48:
[youtube]yGsF-sqI_rY[/youtube]
[youtube]yGsF-sqI_rY[/youtube]
Psalm 49:
[youtube]0mcJB24XIto[/youtube]
[youtube]0mcJB24XIto[/youtube]
Psalm 50:
[youtube]ddUlZbcBQ_s[/youtube]
Poeh. Nog 2/3 te gaan.
[youtube]ddUlZbcBQ_s[/youtube]
Poeh. Nog 2/3 te gaan.
Psalm 51:
[youtube]DNH-4t-rLnc[/youtube]
Mag niet ontbreken bij de Pergolesi-herdenkingen in dit jaar.
[youtube]DNH-4t-rLnc[/youtube]
Mag niet ontbreken bij de Pergolesi-herdenkingen in dit jaar.
Mwah.............ik zou het erg vervelend vinden zo'n blokkering. Vind het niet volwassen overkomen. Of ben ik de enige die dat vind?henriët schreef:ik denk dat het ook een vorm van bescherming van patiënten is, als alle zusters achter de pc gaan zitten.....priscilla schreef: Poeh..............balen. 'k Zou 't gevoel hebben van een kleuterschool. Getuigt niet van veel vertrouwen in je werknemers, zo'n blokkering.
Het is goed dat een ziekenhuis een beleid heeft voor mediagebruik tijdens het werk.
Maarre Vlinder, misschien kan je bij de directie aanvragen of je classic fm gewoon gezellig mag draaien, zeg je.. daar krijg ik energie van..
Op de school waar ik werk is youtube afgesloten. Prima als dat voor de leerlingen zo is, maar de stoom kwam uit m'n oren toen ik thuis een hele les had opgebouwd rond wat youtubefragmentjes, die de actualiteit van de lesstof duidelijk maakten en de stof verhelderden, en vervolgens op school bleek dat ik ze met geen mogelijkheid kon openen. Telefoontje naar de helpdesk, met een lief stemmetje of ze de boel open wilden zetten alstublieft dankuwel. Doen ze niet, directiebesluit. Grrrr.priscilla schreef:Mwah.............ik zou het erg vervelend vinden zo'n blokkering. Vind het niet volwassen overkomen. Of ben ik de enige die dat vind?henriët schreef:ik denk dat het ook een vorm van bescherming van patiënten is, als alle zusters achter de pc gaan zitten.....priscilla schreef: Poeh..............balen. 'k Zou 't gevoel hebben van een kleuterschool. Getuigt niet van veel vertrouwen in je werknemers, zo'n blokkering.
Het is goed dat een ziekenhuis een beleid heeft voor mediagebruik tijdens het werk.
Maarre Vlinder, misschien kan je bij de directie aanvragen of je classic fm gewoon gezellig mag draaien, zeg je.. daar krijg ik energie van..