Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
aan mijn man die op dit moment in de file staat (ongeluk gebeurt).
Aan mijn ouders die een noodlanding hebben meegemaakt in India (ivm een beginnende brand in het vliegtuig) en niet weten wanneer ze naar huis kunnen.
Aan een hele lieve vriend 

Oei, heftig! Alles verder goed tot nu toe? Waar waren ze naar op weg?Lassie schreef:Aan mijn ouders die een noodlanding hebben meegemaakt in India (ivm een beginnende brand in het vliegtuig) en niet weten wanneer ze naar huis kunnen.
Ze waren onderweg naar huis (nederland dus). We zijn dus erg dankbaar dat iedereen veilig uit het vliegtuis is gekomen en dat de bemanning snel en aduquaat (hoe schrijf je dat?) heeft gehandeld.
aan m'n vader en m'n fluthuisarts 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
aan het zoontje van m'n vriendin die vandaag de 1e operatie moet ondergaan van de 3 serie operatie's.
Aan straks, als ik moet werken... 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Aan de familie van onze fietsenmaker... hij is overleden... het ging allemaal zo snel...in 2 weken tijd...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan de man die hier net om de hoek een ernstig ongeluk heeft gehad. Ik reed erlangs.. Veel bloed...
- JolandaOudshoorn
Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
oef, dat is schrikken! .... één schrede....JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
~~Soli Deo Gloria~~
sterkte.JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
- MarthaMartha
sterkte Jo!!!JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Het gaat gelukkig al wat beter. Hij is geopereerd en mag vanavond naar huis. Gode zij dank.MarthaMartha schreef:sterkte Jo!!!JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
Ik weet, mijn Verlosser leeft