hen wil graag dat er nu een aantal mensen de kast op vliegenhenriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...

maar troost je... ze kan het toch niet laten

hen wil graag dat er nu een aantal mensen de kast op vliegenhenriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
JolandaOudshoorn schreef:Tot 21.30 kunnen wij herrie maken..... Bovendien, wat is heerlijker dan in slaap te vallen onder de klanken van muziek???vlinder schreef:Ehm even over de vraag van muziekinstrumenten.....Een forummer heeft gevraagd of er ruimte is dat haar meisje kan slapen....Ik heb gezegd dat dit kon. Dus meiden, als jullie geluidloos kunnen fluiten, mag je hem gerust meenemen.....
vlinder schreef:ja juf.....henriët schreef:t wordt een beetje off topic hier, maar laat ik dan een slotopmerking over de meeting mogen maken, om daarna iedereen weer ontopic te laten gaan...
Het wordt gewoon een gezellige avond, die gevuld wordt met onderling gesprek en we doen dit keer geen muziekavond, dat kan wellicht een andere keer, dan mogen anderen het organiseren!
(voor de duidelijkheid: misschien handig als je je instrument thuislaat, anders sleep je m voor niks mee...)
tsja.... wat zal ik dr van zeggen he.Hendrikus schreef:Nou zeg, ga ik eens naar de Keistad en dan ga jij er gauw vandoorLassie schreef:....ik morgenochtend lekker een paar dagen naar Drenthe ga.![]()
Hee, veel plezier in het land van Bartje!
henriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
Houd het dan in ieder geval tot de meeting vol. Anders staan wij alleen voor de organisatie.henriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
'k Zou het maar niet doen...henriët schreef:...
stoppen met rf.....
Heej wat leuk, je probeert nu al een gespreksonderwerp op te werpen voor de meeting...henriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...