I knowMister schreef:Ik heb het niet over mezelf, hoor!vlinder schreef:Toe maar, en waar werk je ookalweer precies?![]()

I knowMister schreef:Ik heb het niet over mezelf, hoor!vlinder schreef:Toe maar, en waar werk je ookalweer precies?![]()
Heerlijk!!!!helma schreef:Heb vanmiddag lekker met een stel kinders over de hei gebanjerd. Terwijl zij aan het ballen waren ben ik lekker met eenboek tegen een hekje in het zonnetje gaan zitten.
Echt genieten!!!
MarthaMartha schreef:Heerlijk!!!!helma schreef:Heb vanmiddag lekker met een stel kinders over de hei gebanjerd. Terwijl zij aan het ballen waren ben ik lekker met eenboek tegen een hekje in het zonnetje gaan zitten.
Echt genieten!!!
Veel plezier gewenst...JolandaOudshoorn schreef:Wij gaan straks naar opa en oma, lekker logeren met z'n allen!
pfffffffffffffff, wanneer hoop je met die wáslijst klaar te zijn..........Lassie schreef:Uhm tsja. eerst ff op de fiets naar de stad (door de regen) maar dat heb ik er wel voor over!
Dan naar de supermarkt voor boodschappen, naar de dokter m'n medisch dossier afgeven. Wassen, strijken, stoffen, stofzuigen, wc, badkamer en de zolder op.
leuk en gezellig werk! doe je 3-d kaarten of borduur je ze of heb je een ander techniek?helma schreef:het regent op deze tweede vakantiedag....
ik denk dat ik maar kaarten ga maken met de kids voor de zieken/eenzamen in onze omgeving
Crocks???????Daphne schreef:.........en verder ga ik denk ik vanmiddag nieuwe schoenen kopen voor in mn werk![]()
bergschoenen, tegenwoordig in bij ambulance personeel.Daphne schreef: nieuwe schoenen kopen voor in mn werk