Waar denk je op dit moment aan? [2]

Ichtus

Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]

Bericht door Ichtus »

Gijs83 schreef:
albion schreef:
Lourens schreef:
Vatvernauwing in benen. Morgen wordt ze behandeld en dan mogelijk zaterdag naar huis.
Maar ja, ze is toch al 86
wat bedoel je met: maar ja, ze is toch al 86??? Ik ken veel jongere vrouwen die hetzelfde probleem hebben, is dat voor hun veel erger dan?
Het klinkt net alsof, nou met 86 jaren is het wel een keer genoeg geweest....
:bobo ::please
Waarom overal het negatieve in lezen...

Sterkte Lourens.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
albion

Bericht door albion »

Ichtus schreef:
Gijs83 schreef:
albion schreef:
Lourens schreef:
Vatvernauwing in benen. Morgen wordt ze behandeld en dan mogelijk zaterdag naar huis.
wat bedoel je met: maar ja, ze is toch al 86??? Ik ken veel jongere vrouwen die hetzelfde probleem hebben, is dat voor hun veel erger dan?
Het klinkt net alsof, nou met 86 jaren is het wel een keer genoeg geweest....
:bobo ::please
Waarom overal het negatieve in lezen...

Sterkte Lourens.
Wat vind jij het positieve in die laatste zin? Vooral dat maar ja, en dat toch al... :?:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

albion schreef:
Wat vind jij het positieve in die laatste zin? Vooral dat maar ja, en dat toch al... :?:
Lourens merkt eerst op dat de schoonmoeder waarschijnlijk snel naar huis mag. Daarna relativeert hij deze verwachte voorspoed door op te merken dat het niet zal meevallen, omdat schoonmoeder al oud is.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Vandaag weer bloed wezen prikken voor mijn lever, spannend weer wat er uit komt, 'k was vanmiddag bij de huisarts en confronteerde haar met het feit dat ik in de verwijsbrief had gelezen dat ik wél toxische hepatitus heb gehad, toen zei ze: Ja, maar dat was een vergiftiging in je lever door je medicijnen... Hoeveel slik je nu nog dan???
Gelukkig kon ik zeggen dat ik wat minder gebruikte, maar dat de pijn in mijn lever weer hetzelfde was als toen met die vergiftiging.
Spannend dus.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
albion

Bericht door albion »

Zita schreef:
albion schreef:
Lourens merkt eerst op dat de schoonmoeder waarschijnlijk snel naar huis mag. Daarna relativeert hij deze verwachte voorspoed door op te merken dat het niet zal meevallen, omdat schoonmoeder al oud is.
Als je het zo leest, dan is dat niet negatief. Nee. Lourens maakte door een berichtje duidelijk tegen welke problemen zij opliepen en toen begreep ik het beter. Als hij had geschreven... gezien haar leeftijd, al 86 jaar, dan komt dat wat positiever over (dat is dan uiteraard mijn mening). :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

albion schreef:
Zita schreef:
albion schreef:
Als je het zo leest, dan is dat niet negatief. Nee. Lourens maakte door een berichtje duidelijk tegen welke problemen zij opliepen en toen begreep ik het beter. Als hij had geschreven... gezien haar leeftijd, al 86 jaar, dan komt dat wat positiever over (dat is dan uiteraard mijn mening). :)
Waarschijnlijk had de formulering beter gekunt, maar bedoelde Lourens het positief.
Lourens

Bericht door Lourens »

albion schreef:
Lourens schreef:
Schemerlichtje schreef:
Lourens schreef:Aan mijn schoonmoeder in het ziekenhuis.
Wat heeft ze? Sterkte Lourens!
Ik wilde nog scherp reageren nav een ander topic en het woord inlevingsvermogen, wat ik dus hier miste.
Was ook enigszins teleurgesteld in deze reactie.

Maar inmiddels is het uitgelegd zoals ik het bedoeld had. Als ik het in dezelfde woorden persoonlijk gezegd had was het door de toonzetting al anders overgekomen.
Wat mij betreft dus klaar.

Om ontopic te blijven blijven we aan haar denken.

We zijn er vanavond geweest. Ze had al maanden last van wondroos wat niet wilde genezen doordat de aderen in haar voeten dicht zaten.
Die zijn vanmiddag opengedotterd en dat is flink tegengevallen, ze zijn 3 1/2 uur bezig geweest.
Maar ze voelt nu weer warmte in haar voeten maar doordat het zo tegenviel mag ze dit weekend niet naar huis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Zus in het ziekenhuis met hartritmestoornis.Waarom is Nederland zo ver??
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Margriet schreef:Zus in het ziekenhuis met hartritmestoornis.Waarom is Nederland zo ver??
Wat vervelend! Veel sterkte en bedenk: God is overal!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Dat ik me nodig moet gaan aankleden en een riek gaan kopen :OO
Neeltje Jans, moeder van 4
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Aan de familie van de buurman een paar huizen verderop die vanmiddag is overleden. Het betreft als waar ik op vrijdagmorgen 28 januari jl. heb geschreven(zie http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... rs#p513415) die toen een hartstilstand heeft gehad. Hij heeft het grootste gedeelte tot nu toe in ziekenhuis gelegen. De tijd dat hij thuis was en ook wel in het ziekenhuis kon hij zich erg opwinden over zaken die er voor hem er dat moment niet toe deden en was ook vaak onrustig. Hij was ook altijd heel benauwd. Leek wel wat op wat Rens had. Thuis kon hij eigenlijk niet meer zijn. Hij zou naar een verpleeghuis, maar dat hoeft dus nu niet meer... Weer een begrafenis op komst dus...
caprice

Bericht door caprice »

Aan het belastingvrij rijden dat wegens succes met ingang van 2013 afgeschaft zal worden.

http://www.nu.nl/economie/2524284/einde ... -auto.html
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Aan komende vrijdag en zaterdag :love
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

caprice schreef:Aan het belastingvrij rijden dat wegens succes met ingang van 2013 afgeschaft zal worden.

Sja, als de overheid iets ziet om geld uit te trekken zullen ze het niet nalaten. Helaas hebben ze eerst dit soort auto's gesubsidieerd. Ben je alsnog de sigaar als je dacht het niet te zijn.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

caprice schreef:Aan het belastingvrij rijden dat wegens succes met ingang van 2013 afgeschaft zal worden.

Had niet anders verwacht... :nonnon
Neeltje Jans, moeder van 4
Gesloten