Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Mijn schoonmoeder is altijd een paar dagen ziek van de gewone griepspuit.
Koorts enzo.
Kan ze in die periode andere besmetten? Ze heeft als het ware een klein beetje griep.
Hoe zit dat eigenlijk?
Koorts enzo.
Kan ze in die periode andere besmetten? Ze heeft als het ware een klein beetje griep.
Hoe zit dat eigenlijk?
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Wat is een klein beetje griep?
Als je echt de griep heb dan ben je zeker twee weken onder de pannen en dan lig je echt in en op bed.
Als je echt de griep heb dan ben je zeker twee weken onder de pannen en dan lig je echt in en op bed.
Wat voor naam dan?henriët schreef:...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... internet opeens uitviel...
...ik ff mn tas in ga pakken en dan onder de wol duik.
...ik jullie welterusten wens! Welterusten!
...ik ff mn tas in ga pakken en dan onder de wol duik.
...ik jullie welterusten wens! Welterusten!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
I don't know exactly how that disease. When you know it, please tell me about it.jvdg schreef:And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
By the way, you have to go to your bed and be with your wife in state of reading this forum.
Think, sleep and think about yourselves.vlinder schreef:I don't know exactly how that disease. When you know it, please tell me about it.jvdg schreef:And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
By the way, you have to go to your bed and be with your wife in state of reading this forum.
And forget all these awfull forummers.
instead of....vlinder schreef:
I don't know exactly how that disease.?? When you know it, please tell me about it.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik heb 2,5 jaar geleden echt griep gehad. Kon echt werkelijk niks. Kon niet eens rechtop zitten.
In de jaren 60 (als ik me niet vergis) had je de A-griep. Bij ons thuis had mijn moeder het en daar was ze verschrikkelijk ziek van.Lassie schreef:dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik heb 2,5 jaar geleden echt griep gehad. Kon echt werkelijk niks. Kon niet eens rechtop zitten.
- JolandaOudshoorn
Je hebt gelijk. echte griep is heel iets anders dan je een beetje grieperig voelen.Lassie schreef:dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nu ben ik verkouden, keelpijn etc. Maar dat noem ik dus ook geen griep. Maar gewoon een verkoudheidje. Je voelt wel lamlendig maar is met een paar dagen ook wel weer over.
Ik vond het al knap van mezelf dat er een zin juit mijn toetsenbord kwam....albion schreef:instead of....vlinder schreef:
I don't know exactly how that disease.?? When you know it, please tell me about it.
Ik heb het woord drie keer overnieuw getypt en er kwam geen rood lijntje van de spellingscontrole onder te staan....
...ik nú eerst mijn schoolwerk afgaat maken.
...daarna nog wat ga 'studeren' (ivm met tweetalig onderwijs bij ons in het vmbo).
...strijken
...overal alles netjes gaat maken (voor het gezicht
)
...wij morgen naar de begrafenis gaan van het meisje dat overleden is.
...wij nog steeds niet weten waar ze aan gestorven is? We denken nu ook aan acute leukemie. (we mogen haar niet meer zien, ze zat onder de blauwe plekken en ze had hoge koorts toen ze opgenomen werd in het sophia ziekenhuis). Mexicaanse griep is uitgesloten vlgs GGD
...daarna nog wat ga 'studeren' (ivm met tweetalig onderwijs bij ons in het vmbo).
...strijken
...overal alles netjes gaat maken (voor het gezicht
...wij morgen naar de begrafenis gaan van het meisje dat overleden is.
...wij nog steeds niet weten waar ze aan gestorven is? We denken nu ook aan acute leukemie. (we mogen haar niet meer zien, ze zat onder de blauwe plekken en ze had hoge koorts toen ze opgenomen werd in het sophia ziekenhuis). Mexicaanse griep is uitgesloten vlgs GGD