je puur persoonlijke afwegingen maken...........neem je het voor je verantwoording dat je mogelijk risico-mensen kúnt besmetten, of is er een ándere afweging die voor jou zwaarder weegt?zusterelly schreef:....ik voor de 4e keer een brief van mijn werkgever ontvangen heb over de griepspuit en over inenten tegen mexicaanse griep.
....ik niet meer weet wat ik moet doen![]()
![]()
....ik me schuldig voel als ik het niet doe want ja dan ben je volgens al die brieven een groot gevaar voor je omgeving!!!
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Al eerder is aangegeven en in de media komen ook steeds meer berichten over de vraag of het vaccin wel gebruikt kan worden. Te weinig is bekend van de bijwerkingen op korte termijn en helemaal nog niets van bijwerkingen op langere termijn. Ik denk dat een werkgever eerst duidelijkheid moet geven over de consequenties en wat de werkgever er verder aan doet aan maatregelen op het terrein van hygiene.Rens schreef:je puur persoonlijke afwegingen maken...........neem je het voor je verantwoording dat je mogelijk risico-mensen kúnt besmetten, of is er een ándere afweging die voor jou zwaarder weegt?zusterelly schreef:....ik voor de 4e keer een brief van mijn werkgever ontvangen heb over de griepspuit en over inenten tegen mexicaanse griep.
....ik niet meer weet wat ik moet doen![]()
![]()
....ik me schuldig voel als ik het niet doe want ja dan ben je volgens al die brieven een groot gevaar voor je omgeving!!!
Even vaccineren hoeft dus helemaal geen oplossing te zijn.
Daarnaast was een aardige vraag die ik gisteren op Radio 1 hoorde, kunnen ze aangeven hoeveel % er van de mensen die gevaccineerd zijn er ziek zijn geworden en in welke mate ze dat dan zijn. Toen was het opeens stil en was het antwoord ........ "de lijn is slecht kunt u het nog een keer herhalen" ........ tot 3x toe
Mijn schoonmoeder is altijd een paar dagen ziek van de gewone griepspuit.
Koorts enzo.
Kan ze in die periode andere besmetten? Ze heeft als het ware een klein beetje griep.
Hoe zit dat eigenlijk?
Koorts enzo.
Kan ze in die periode andere besmetten? Ze heeft als het ware een klein beetje griep.
Hoe zit dat eigenlijk?
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Wat is een klein beetje griep?
Als je echt de griep heb dan ben je zeker twee weken onder de pannen en dan lig je echt in en op bed.
Als je echt de griep heb dan ben je zeker twee weken onder de pannen en dan lig je echt in en op bed.
Wat voor naam dan?henriët schreef:...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... internet opeens uitviel...
...ik ff mn tas in ga pakken en dan onder de wol duik.
...ik jullie welterusten wens! Welterusten!
...ik ff mn tas in ga pakken en dan onder de wol duik.
...ik jullie welterusten wens! Welterusten!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
I don't know exactly how that disease. When you know it, please tell me about it.jvdg schreef:And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
By the way, you have to go to your bed and be with your wife in state of reading this forum.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Think, sleep and think about yourselves.vlinder schreef:I don't know exactly how that disease. When you know it, please tell me about it.jvdg schreef:And what about the combination between psycholigan and fhysiliogian disease?vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
By the way, you have to go to your bed and be with your wife in state of reading this forum.
And forget all these awfull forummers.
instead of....vlinder schreef:
I don't know exactly how that disease.?? When you know it, please tell me about it.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik heb 2,5 jaar geleden echt griep gehad. Kon echt werkelijk niks. Kon niet eens rechtop zitten.
In de jaren 60 (als ik me niet vergis) had je de A-griep. Bij ons thuis had mijn moeder het en daar was ze verschrikkelijk ziek van.Lassie schreef:dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik heb 2,5 jaar geleden echt griep gehad. Kon echt werkelijk niks. Kon niet eens rechtop zitten.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Je hebt gelijk. echte griep is heel iets anders dan je een beetje grieperig voelen.Lassie schreef:dat bedoelde ik ja.vlinder schreef:Heel weinig mensen hebben echte ervaring met de griep. Bij echte griep heb je flink koorts en is ook spierpijn één van de symptomen. Wat wij "griep" noemen, is een verzamennaam van alles wat niet echt een naam heeft. Vaak omschreven als: algehele malaise.Lassie schreef:Wat is een klein beetje griep?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nu ben ik verkouden, keelpijn etc. Maar dat noem ik dus ook geen griep. Maar gewoon een verkoudheidje. Je voelt wel lamlendig maar is met een paar dagen ook wel weer over.