Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Werken en vanavond voor het eerst naar belijdeniscath..
wauw Droelie, spannend belijdeniscathegisatie! Ik wens je een gezegend jaar toe.Droelie schreef:Werken en vanavond voor het eerst naar belijdeniscath..
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gaan er morgen nog meer mensen naar de Friedensstimme dag ?
jupGabrielle schreef:Gaan er morgen nog meer mensen naar de Friedensstimme dag ?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
Soms verlang ik naar de tijd dat er geen opgroeiende kinderen waren in ons gezin... heerlijk, in een half uurtje klaar met de kledingwissel. Nu kost het me wel een paar dagen en een heleboel gemopper over passen enzo.vlinder schreef:Ik dacht: kleding doe ik volgende week wel. Maar ik had het koud, en wist niet goed meer wat voor kleding ik had. Binnen een half uur was de klus geklaard. Al 2 wassen gedraaid om 10.00 uur. Derde gaat er zo in. Morgen de mega-strijk en dan nog een keer shoppen!
Heb nog maar 4 rokken incl. mijn zondagse stelletje....
Vorig jaar had ik aan zo weinig kleding genoeg. Overdag in mijn uniform, 's avonds douchen en pyama aan. Heerlijk!
Tegenwoordig moeten we omkleden in het ziekenhuis en ja, dan moet je toch toonbaar over straat!
Ik ben in ieder geval erachter gekomen dat de kleinste meer dan voldoende rokjes heeft (een stuk of 20

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hadden wij eerst ook. Maar toen ben ik de overhemden van memento ook gaan ophangen en kreeg hij er meer pakken bij. Toen paste het niet meer. Nu hebben we weer wat meer ruimte over, maar dat is zo opgevuld...Lassie schreef:wij hebben alles bij elkaar (winter en zomer).

@ Jolanda,
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan me nog herinneren dat ik dat ook altijd vreselijk vond. En dan zoooon schattig rokje wat niet paste, hield ik mijn buik voor in en een andere (lees lelijke) paste natuurlijk niet. Veel te groot, of veeeel te strak.

De reden dat ik de kleding ook wissel is dat ik ze dan minder snel zat ben. Nu vind ik het elke keer weer leuk om te zien wat ik nog heb. Als ik alles jaar in jaar uit zie, ben ik het wel zat na een jaar of 2.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanochtend rommelen in huis (huishouden, boodschappen doen, etc..) vanmiddag m'n man weg brengen voor een vergadering, zelf ga ik dan in die tijd naar de IKEA, man weer ophalen en door naar een vergadering en teamuitje. Vanavond bij een ex-collega van m'n man langs.
- JolandaOudshoorn
mmm, vandaar dat mijn dochter dus alleen rokjes heeft die zij leuk vindtvlinder schreef:Hadden wij eerst ook. Maar toen ben ik de overhemden van memento ook gaan ophangen en kreeg hij er meer pakken bij. Toen paste het niet meer. Nu hebben we weer wat meer ruimte over, maar dat is zo opgevuld...Lassie schreef:wij hebben alles bij elkaar (winter en zomer).![]()
![]()
@ Jolanda,
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan me nog herinneren dat ik dat ook altijd vreselijk vond. En dan zoooon schattig rokje wat niet paste, hield ik mijn buik voor in en een andere (lees lelijke) paste natuurlijk niet. Veel te groot, of veeeel te strak.![]()
De reden dat ik de kleding ook wissel is dat ik ze dan minder snel zat ben. Nu vind ik het elke keer weer leuk om te zien wat ik nog heb. Als ik alles jaar in jaar uit zie, ben ik het wel zat na een jaar of 2.

En dat laatste herken ik wel, het lijkt alsof ik nu weer een hele nieuwe garderobe heb.
aangestoken door de refoleden en het weer (vrij koud), ben ik ook de kledingkasten gaan opruimen. Zomergoed die ik volgend jaar weer hoopt te dragen gaat naar de zolder; heel wat rokken, pakjes, blousjes in de kledingzak naar Roemenië, ook de kast van zoonlief uitgedund. Hij draagt altijd hetzelfde, dus heb ik alles wat hij dit jaar niet meer gedragen heeft opgeruimd en weggebracht voor Roemenië.
Winterkleding naar voren gehaald en de zomerkleding (wat nog in de smaak valt) ook naar de zolder.
Verder de panties uitgezocht. Volgende week voor het eerst weer panties aan (zal wel weer wennen worden)
Winterkleding naar voren gehaald en de zomerkleding (wat nog in de smaak valt) ook naar de zolder.
Verder de panties uitgezocht. Volgende week voor het eerst weer panties aan (zal wel weer wennen worden)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Naar de ontmoetingsdag van Friedensstimme geweest. Het was een goede dag met mooie getuigenissen en video's over het evangelisatie werk in Rusland.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
JolandaOudshoorn schreef:Soms verlang ik naar de tijd dat er geen opgroeiende kinderen waren in ons gezin... heerlijk, in een half uurtje klaar met de kledingwissel. Nu kost het me wel een paar dagen en een heleboel gemopper over passen enzo.vlinder schreef:Ik dacht: kleding doe ik volgende week wel. Maar ik had het koud, en wist niet goed meer wat voor kleding ik had. Binnen een half uur was de klus geklaard. Al 2 wassen gedraaid om 10.00 uur. Derde gaat er zo in. Morgen de mega-strijk en dan nog een keer shoppen!
Heb nog maar 4 rokken incl. mijn zondagse stelletje....
Vorig jaar had ik aan zo weinig kleding genoeg. Overdag in mijn uniform, 's avonds douchen en pyama aan. Heerlijk!
Tegenwoordig moeten we omkleden in het ziekenhuis en ja, dan moet je toch toonbaar over straat!
Ik ben in ieder geval erachter gekomen dat de kleinste meer dan voldoende rokjes heeft (een stuk of 20) maar ze zijn allemaal zo leuk dat ik er geen afstand van kan doen. En dan al die leuke kleding die nog in de winkel hangt
ik wil je niet ontmoedigen, maar dat zal nog wel erger worden

- MarthaMartha
whahahahahaha......
als het toch over kleren gaat....
wij zijn wezen winkelen in bataviastad.....
zojuist gegeten, straks koffie drinken en dan later op de avond een wijntje met Helma en haar kasteelheer....
gezellig!!!
als het toch over kleren gaat....
wij zijn wezen winkelen in bataviastad.....
zojuist gegeten, straks koffie drinken en dan later op de avond een wijntje met Helma en haar kasteelheer....
gezellig!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
fijn!!Ichtus schreef:Naar de ontmoetingsdag van Friedensstimme geweest. Het was een goede dag met mooie getuigenissen en video's over het evangelisatie werk in Rusland.
heerlijk dat je soms van die dagen hebben kunt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Inderdaad! Ik vind die eerste week met panties altijd verschrikkelijk!albion schreef:aangestoken door de refoleden en het weer (vrij koud), ben ik ook de kledingkasten gaan opruimen. Zomergoed die ik volgend jaar weer hoopt te dragen gaat naar de zolder; heel wat rokken, pakjes, blousjes in de kledingzak naar Roemenië, ook de kast van zoonlief uitgedund. Hij draagt altijd hetzelfde, dus heb ik alles wat hij dit jaar niet meer gedragen heeft opgeruimd en weggebracht voor Roemenië.
ja, heerlijk hè ?Ichtus schreef:Naar de ontmoetingsdag van Friedensstimme geweest. Het was een goede dag met mooie getuigenissen en video's over het evangelisatie werk in Rusland.
samen zijn ondanks de kerkmuren.
God gaat door met Zijn werk, maar wij mogen niet stilzitten !
wat geweldig zal dat straks zijn, als we met alle broeders en zusters , van noorden, oosten , zuiden en westen mogen knielen voor het Lam, voor ons geslacht.