he, was jij er ook weer eens?Hendrikus schreef:wat doe je liever?Jean le Fontain schreef:... ik ook wel eens moet werken of de rolemmer buiten moet zetten...

he, was jij er ook weer eens?Hendrikus schreef:wat doe je liever?Jean le Fontain schreef:... ik ook wel eens moet werken of de rolemmer buiten moet zetten...
Zeker weten?Jean le Fontain schreef:met allebei maak ik mn vrouw blijHendrikus schreef:wat doe je liever?Jean le Fontain schreef:... ik ook wel eens moet werken of de rolemmer buiten moet zetten...
en ben jij nog niet naar bed?MarthaMartha schreef:he, was jij er ook weer eens?Hendrikus schreef:wat doe je liever?Jean le Fontain schreef:... ik ook wel eens moet werken of de rolemmer buiten moet zetten...
MarthaMartha schreef:bah... alweer veel te laat, ik ga snel!
Welterusten allemaal
Jean, je rolemmer is weg....Jean le Fontain schreef:... ik met deze posting het aantal postings vandaag en gisteren verdubbeld heb sinds de start in 2005?
... dat ik dit versnellingstempo niet vol zal kunnen houden...
... ik ook wel eens moet werken of de rolemmer buiten moet zetten...
ja, ik ben gewoon een EI !!!Hendrikus schreef:en ben jij nog niet naar bed?MarthaMartha schreef:he, was jij er ook weer eens?Hendrikus schreef: wat doe je liever?
Dit was alweer een half uur geleden:MarthaMartha schreef:bah... alweer veel te laat, ik ga snel!
Welterusten allemaal
meen je dat nou?Ichtus schreef:... er zomaar topics verdwijnen?
Democritus schreef:Zeker weten?Jean le Fontain schreef:met allebei maak ik mn vrouw blijHendrikus schreef: wat doe je liever?
MarthaMartha schreef:meen je dat nou?Ichtus schreef:... er zomaar topics verdwijnen?
... er ook weer topics opengaanIchtus schreef:... er zomaar topics verdwijnen?
je bent een kei!!!!Bert Mulder schreef:verwijderd op verzoek