Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
- J.C. Philpot
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
"The letters of Samuel Rutherford", uitgegeven door the banner of truth in Edingburgh. Van dezelfde uitgeverij ook "Memoirs of Thomas Boston". Daarnaast ook "Verlangen naar God" van John Piper.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Maar zo moeilijk is dat toch niet?jvdg schreef:Ik moet inloggen, een gebruikersnaam hebben en een wachtwoord......., laat maar.....jvdg schreef:Oeps, ik zag die link te laat....ik ga het proberen.
Dan maar geen Neveldijk, tenzij iemand weet hoe daar simpel is aan te komen.
Even je email adres intypen + een wachtwoord verzinnen en klaar. Nog eenvoudiger dan het registratieproces van Refoforum.
't Zal waar wezen, maar alweer het zoveelste wachtwoord.Tiberius schreef:Maar zo moeilijk is dat toch niet?jvdg schreef:Ik moet inloggen, een gebruikersnaam hebben en een wachtwoord......., laat maar.....
Dan maar geen Neveldijk, tenzij iemand weet hoe daar simpel is aan te komen.
Even je email adres intypen + een wachtwoord verzinnen en klaar. Nog eenvoudiger dan het registratieproces van Refoforum.
Ik heb er privé en zakelijk al zoveel.
Maar dankzij onze Ariene heb ik het voormekaar gekregen, enne.....voor een zeer schappelijke prijs.
4 zakken kleren 

- MarthaMartha
Waar ik dan ook weer voor bedank, want ik hoef alwéér niks te kopen, mocht weer meedelen in alles.helma schreef:4 zakken kleren
Zó fijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een mand vol fruit...
een complimentje
tassen vol weekend/week boodschappen
een complimentje

tassen vol weekend/week boodschappen
3cd's met 50 hymns the UK churches are singing!! voor 6,50!!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
waar koop je die?hmprff schreef:3cd's met 50 hymns the UK churches are singing!! voor 6,50!!
~~Soli Deo Gloria~~
was alleen geldig op de najaarsmarkt (gister en vandaag) in BodegravenHendrikus schreef:waar koop je die?hmprff schreef:3cd's met 50 hymns the UK churches are singing!! voor 6,50!!

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ik kan me niet voorstellen dat ze alleen daar te koop zijn, misschien wel voor die prijs, maar je kan ze toch ook wel in de muziekwinkels kopen?hmprff schreef:was alleen geldig op de najaarsmarkt (gister en vandaag) in BodegravenHendrikus schreef:waar koop je die?hmprff schreef:3cd's met 50 hymns the UK churches are singing!! voor 6,50!!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het boek Neveldijk!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- Wilma van den Berg
Een hele stapel post met daartussen geweldige dingen! Heerlijk om op deze manier post te ontvangen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Zo, zo, snelle postbode heb jij: om 8 uur 's maandagsochtends al een hele stapel.Wilma van den Berg schreef:Een hele stapel post met daartussen geweldige dingen! Heerlijk om op deze manier post te ontvangen.
Dat zie ik Gijs nog niet doen.

Die postbode is zeker verdwaald! Want 's-maandagsmorgens om 8.00 uur is er nog geen enkel poststuk wat die dag bezorgd zal worden ook die dag al naar ons postkantoor getransporteerd. De post komt dan pas tussen 11.30 en 12.00 uur en ergens tussen 13.30 uur en 14.30 uur gaan de postbodes dan pas de straat op.Tiberius schreef:Zo, zo, snelle postbode heb jij: om 8 uur 's maandagsochtends al een hele stapel.Wilma van den Berg schreef:Een hele stapel post met daartussen geweldige dingen! Heerlijk om op deze manier post te ontvangen.
Dat zie ik Gijs nog niet doen.
je kunt ook post krijgen via mail, gewoon door de brievenbus zonder postbode van tpg etc...