Wat doen we vandaag?

MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

wim schreef:
Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef: tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
dat vermoedde ik al
Over wie gaat die allemaal? Iedereen lijkt iedereen hier te kennen. Die meeting heeft me wat dat betreft nog niet veel informatie opgeleverd. :wink:
Ach Wim, lees de kleine lettertjes en je weet alles........ :mrgreen:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wim

Bericht door wim »

MarthaMartha schreef: Ach Wim, lees de kleine lettertjes en je weet alles........ :mrgreen:
Kleine lettertjes lees ik altijd als eerst. Maar ze brengen me in dit geval niet verder. Ach, 't is ook totaal onbelangrijk.
melissa

Bericht door melissa »

ikke.........
vakantie vieren
misgien nog in de vakantie op de chat!!!!!!!
kheb het heel druk dus......
doei doei
dan maar :D :!: :wink: :P :lol: :) :o :?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Een heerlijk ijsje eten, bij de ijsboer vandaan. (het was nog best druk ondanks het weer)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

IJS??? dat ligt hier nog bijna in de sloten.......... :shock: luchttemperatuur 9; gevoelstemperatuur 4 graden bij een stormachtige zuidwesten wind met flinke rukwinden....................en dán een ijsje gaan eten??????? :shock: :shock:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:IJS??? dat ligt hier nog bijna in de sloten.......... :shock: luchttemperatuur 9; gevoelstemperatuur 4 graden bij een stormachtige zuidwesten wind met flinke rukwinden....................en dán een ijsje gaan eten??????? :shock: :shock:
heerlijk joh, met flink veel slagroom. 't Is een dame blanche en de verwarming staat lekker aan. Maar ik was wel verbaasd dat de ijscoboer idd de straat in kwam rijden. Meestal halen we de ijsjes rond deze tijd uit de vriezer.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lassie »

Vanochtend uitgeslapen. Gerommeld in huis. bij m'n vriend achterop de motor gezeten. ff naar woudenberg gereden was echt super cool!

Vanmiddag boodschappen doen, rond de tafel en wat bespreken wat betreft de bruiloft en vanavond krijgen we visite.
mentos

Bericht door mentos »

Vanochtend eerst uitgeslapen, toen een betoog voor Nederlands gemaakt, het nieuwe forum verkend, naar een verkoping van onze kerk geweest, nu ff nix en vanavond een verjaardag.
:sorc
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

NIET uitslapen, werken, post doornemen, eten, rommel opruimen, RF ontdekken, overige papieren doornemen en afspraken 'afhandelen', douchen...verder weet ik het nog niet en maakt me het ook niet uit. 'k Ga (en kan) me er niet druk om maken

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en vooral een goede zondag!
DV tot later....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vandaag bij de schaapskooi in Ede geweest. Talloze lammetjes dartelen er al rond. in de komende week worden er nog zo'n honderd verwacht. Schrijf allen op in je agenda: volgende week vrijdag mag je in de schaapskooi bij de lammetjes. Volgende week zaterdag is het beschuit met muisjes eten bij de schaapskooi. (ik hoop vrijdag te gaan, want zaterdag is het mij veel te druk ;) ) Iedereen die komt/gaat is natuurlijk hartelijk welkom voor een kop koffie in Veenendaal!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MarthaMartha schreef:Vandaag bij de schaapskooi in Ede geweest. Talloze lammetjes dartelen er al rond. in de komende week worden er nog zo'n honderd verwacht. Schrijf allen op in je agenda: volgende week vrijdag mag je in de schaapskooi bij de lammetjes. Volgende week zaterdag is het beschuit met muisjes eten bij de schaapskooi. (ik hoop vrijdag te gaan, want zaterdag is het mij veel te druk ;) ) Iedereen die komt/gaat is natuurlijk hartelijk welkom voor een kop koffie in Veenendaal!
Wat leuk zeg MM, sjonge zoveel? Zouden die het allemaal overleven? Kom je vaak bij de schaapskooi. Ik er diverse keren langs gefietst.
Zelf heb ik vanmorgen uitgeslapen, even naar de bieb geweest, mijn postwijk gedaan en vanavond was er ons maandelijkse zanguurtje in een plaatselijk bejaardenhuis met onze jeugdvereniging. We zingen psalmen en uit de liederenbundel van de JBGG.
Lassie

Bericht door Lassie »

zo vandaag naar m'n ouders samen met m'n zusje en nichtje. Even naar de markt, koffie drinken, eten, de stad in etc...
Rens

Bericht door Rens »

Straks even naar Anjum voor een paar boodschappen.........was zaterdag wat vergeten.... :banghead
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
mentos

Bericht door mentos »

Vakantie vieren!! :fleur
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:Straks even naar Anjum voor een paar boodschappen.........was zaterdag wat vergeten.... :banghead

Joh, dan kom je er vandaag toch nog uit :nananere
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gesloten