Ach Wim, lees de kleine lettertjes en je weet alles........ :mrgreen:wim schreef:Over wie gaat die allemaal? Iedereen lijkt iedereen hier te kennen. Die meeting heeft me wat dat betreft nog niet veel informatie opgeleverd.Hendrikus schreef:dat vermoedde ik alMarthaMartha schreef: tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
Wat doen we vandaag?
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
IJS??? dat ligt hier nog bijna in de sloten.......... :shock: luchttemperatuur 9; gevoelstemperatuur 4 graden bij een stormachtige zuidwesten wind met flinke rukwinden....................en dán een ijsje gaan eten??????? :shock: :shock:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
heerlijk joh, met flink veel slagroom. 't Is een dame blanche en de verwarming staat lekker aan. Maar ik was wel verbaasd dat de ijscoboer idd de straat in kwam rijden. Meestal halen we de ijsjes rond deze tijd uit de vriezer.Rens schreef:IJS??? dat ligt hier nog bijna in de sloten.......... :shock: luchttemperatuur 9; gevoelstemperatuur 4 graden bij een stormachtige zuidwesten wind met flinke rukwinden....................en dán een ijsje gaan eten??????? :shock: :shock:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: Wat doen we vandaag?
Vanochtend uitgeslapen. Gerommeld in huis. bij m'n vriend achterop de motor gezeten. ff naar woudenberg gereden was echt super cool!
Vanmiddag boodschappen doen, rond de tafel en wat bespreken wat betreft de bruiloft en vanavond krijgen we visite.
Vanmiddag boodschappen doen, rond de tafel en wat bespreken wat betreft de bruiloft en vanavond krijgen we visite.
Vanochtend eerst uitgeslapen, toen een betoog voor Nederlands gemaakt, het nieuwe forum verkend, naar een verkoping van onze kerk geweest, nu ff nix en vanavond een verjaardag.

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- Wilma van den Berg
NIET uitslapen, werken, post doornemen, eten, rommel opruimen, RF ontdekken, overige papieren doornemen en afspraken 'afhandelen', douchen...verder weet ik het nog niet en maakt me het ook niet uit. 'k Ga (en kan) me er niet druk om maken
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en vooral een goede zondag!
DV tot later....
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en vooral een goede zondag!
DV tot later....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Vandaag bij de schaapskooi in Ede geweest. Talloze lammetjes dartelen er al rond. in de komende week worden er nog zo'n honderd verwacht. Schrijf allen op in je agenda: volgende week vrijdag mag je in de schaapskooi bij de lammetjes. Volgende week zaterdag is het beschuit met muisjes eten bij de schaapskooi. (ik hoop vrijdag te gaan, want zaterdag is het mij veel te druk
) Iedereen die komt/gaat is natuurlijk hartelijk welkom voor een kop koffie in Veenendaal!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wat leuk zeg MM, sjonge zoveel? Zouden die het allemaal overleven? Kom je vaak bij de schaapskooi. Ik er diverse keren langs gefietst.MarthaMartha schreef:Vandaag bij de schaapskooi in Ede geweest. Talloze lammetjes dartelen er al rond. in de komende week worden er nog zo'n honderd verwacht. Schrijf allen op in je agenda: volgende week vrijdag mag je in de schaapskooi bij de lammetjes. Volgende week zaterdag is het beschuit met muisjes eten bij de schaapskooi. (ik hoop vrijdag te gaan, want zaterdag is het mij veel te druk) Iedereen die komt/gaat is natuurlijk hartelijk welkom voor een kop koffie in Veenendaal!
Zelf heb ik vanmorgen uitgeslapen, even naar de bieb geweest, mijn postwijk gedaan en vanavond was er ons maandelijkse zanguurtje in een plaatselijk bejaardenhuis met onze jeugdvereniging. We zingen psalmen en uit de liederenbundel van de JBGG.
zo vandaag naar m'n ouders samen met m'n zusje en nichtje. Even naar de markt, koffie drinken, eten, de stad in etc...
Straks even naar Anjum voor een paar boodschappen.........was zaterdag wat vergeten.... 

Moderatorbericht:
Vakantie vieren!! 

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Rens schreef:Straks even naar Anjum voor een paar boodschappen.........was zaterdag wat vergeten....
Joh, dan kom je er vandaag toch nog uit

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."