Hoe bedoel je met lastig ?HHKtE schreef:Ijsselmuiden is een erg lastige gemeente. Lijkt mij niet zo geschikt voor de persoon van de L M Jongejan
Lastige kerkenraad ?
Hoe bedoel je met lastig ?HHKtE schreef:Ijsselmuiden is een erg lastige gemeente. Lijkt mij niet zo geschikt voor de persoon van de L M Jongejan
In een dorp waarbij iedereen elkaar kent kan de kerkenraad ook een raad zijn van vriendjespolitiek.
jullie weten dat dit een bericht is uit 04 april 2014????? Daarna stond deze predikant in Barneveld-Kootwijkerbroek-Voorthuizen daar werd hij per 1 januari 2018 losgemaakt van de hersteld hervormde gemeente Barneveld-Kootwijkerbroek-Voorthuizen. Ook werd hij ontheven van zijn ambtsbediening in de HHK.Geytenbeekje schreef:In een dorp waarbij iedereen elkaar kent kan de kerkenraad ook een raad zijn van vriendjespolitiek.
Dan moet eerst ds Schreur vertrekken. De gemeente is nu niet vacantDDD schreef:Ja dat is heel erg.
Maar gelukkig weten we sinds het gesprek daarover bij de preekbespreking dat de gemeenteleden overwegend gastvrij zijn. Misschien dat hij weer in Harskamp dominee kan worden;-)
Of een lastige gemeente door de twee wijken? Net als in Woudenberg en Oldebroek. Één klassieke wijk en één vooruitstrevende wijk.Geytenbeekje schreef:Hoe bedoel je met lastig ?HHKtE schreef:Ijsselmuiden is een erg lastige gemeente. Lijkt mij niet zo geschikt voor de persoon van de L M Jongejan
Lastige kerkenraad ?
Dan moeten de klassieken naar de HHKMePaul schreef:Of een lastige gemeente door de twee wijken? Net als in Woudenberg en Oldebroek. Één klassieke wijk en één vooruitstrevende wijk.Geytenbeekje schreef:Hoe bedoel je met lastig ?HHKtE schreef:Ijsselmuiden is een erg lastige gemeente. Lijkt mij niet zo geschikt voor de persoon van de L M Jongejan
Lastige kerkenraad ?
Daar hebben ze er ook al twee soorten van in Ijsselmuiden....Geytenbeekje schreef:Dan moeten de klassieken naar de HHKMePaul schreef:Of een lastige gemeente door de twee wijken? Net als in Woudenberg en Oldebroek. Één klassieke wijk en één vooruitstrevende wijk.Geytenbeekje schreef:Hoe bedoel je met lastig ?HHKtE schreef:Ijsselmuiden is een erg lastige gemeente. Lijkt mij niet zo geschikt voor de persoon van de L M Jongejan
Lastige kerkenraad ?
Nou ds M Messemaker en ds van Zwet waren ook al wijkpredikant van wijk 1. Die 2 wijken bestaan al langer en de hervormden van wijk 1 willen graag hervormd blijven.Geytenbeekje schreef:Ik had het eigenlijks over Woudenberg.
Die 2 gemeente komt omdat de een voor 2019 een vrije hervormde gemeente was.
en de andere wijk ?MePaul schreef:Nou ds M Messemaker en ds van Zwet waren ook al wijkpredikant van wijk 1. Die 2 wijken bestaan al langer en de hervormden van wijk 1 willen graag hervormd blijven.Geytenbeekje schreef:Ik had het eigenlijks over Woudenberg.
Ds C.B. Stam en later ds. A.D.J. Wessels (die nu nog steeds wijkgemeente 2 dient).Geytenbeekje schreef:en de andere wijk ?MePaul schreef:Nou ds M Messemaker en ds van Zwet waren ook al wijkpredikant van wijk 1. Die 2 wijken bestaan al langer en de hervormden van wijk 1 willen graag hervormd blijven.Geytenbeekje schreef:Ik had het eigenlijks over Woudenberg.