Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?
- MarthaMartha
Re: Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan
ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)
maar goed, als iemand een leuk (en vooral eenvoudig) patroon heeft.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mag het ook in het Engels? Moet ik dan wel even zoeken in mijn ingebonden Woman's WeekliesMarthaMartha schreef:ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
oeps, als ik dan maar weet wat 'stokjes' in het engels is....albion schreef:Mag het ook in het Engels? Moet ik dan wel even zoeken in mijn ingebonden Woman's WeekliesMarthaMartha schreef:ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)

MarthaMartha schreef:ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)
Misschien kan je hier iets vinden? http://www.hobbydoos.nl/
Leuke site trouwensgertje schreef:MarthaMartha schreef:ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
ik zal morgen eens snuffelen.... bedankt!gertje schreef:MarthaMartha schreef:ik heb zin om een baby omslagdoek te haken of te breien (wat een rare impulsen krijg je toch als je zwanger bent)
Ja. Alle plat- en rondbodems die nog in originele staat zijn staan ingeschreven bij de Stichiting Botterbehoud. (http://www.botterbehoud.nl.albion schreef:Is deze boot van de 'bruine vloot'?Orchidee schreef:Stoer hoor Lourens, lekker je hoofd leeg laten waaienLourens schreef:Sinds deze zomer heb ik een nieuwe hobby. Het is alleen een zomerhobby:
Morgen de laatste race en stap ik over op een Lemsteraak.
Op deze foto varen we op de Gouwzee. En diegenen die me kennen herkennen mij ook meteen: in de blauwe jas.
In april gaan we weer beginnen voor een nieuw seizoen.
Deze botter betreft de BU20. Inmiddels ben ik aangemonsterd op een Lemmeraak, de LE41. Deze schipper had een tekort aan bemanning en kon niet meedoen met de wedstrijden. Nu hoopt hij ook in april weer te kunnen starten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik maak sieraden... De ene keer ben ik er wat drukke meer dan de andere keer.... Maar de kralenvoorraad wordt steeds groter dus ben voorlopig nog niet uitgehobbied... 

Droelie schreef:Ik maak sieraden... De ene keer ben ik er wat drukke meer dan de andere keer.... Maar de kralenvoorraad wordt steeds groter dus ben voorlopig nog niet uitgehobbied...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JolandaOudshoorn schreef:ik heb nog wel wat kaarten-maak-spul in de aanbieding.Ruth schreef:Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
Verder vind ik kaarten maken erg leuk, ik moet nodig weer 'ns wat spulletjes erbij halen maar ik doe het nog steeds..
Kom je op de meeting???
Wat leuk!
Ja, Als er niks tussenkomt ben ik van de partij op de meeting..

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
jij hebt lefRuth schreef:JolandaOudshoorn schreef:ik heb nog wel wat kaarten-maak-spul in de aanbieding.Ruth schreef:Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
Verder vind ik kaarten maken erg leuk, ik moet nodig weer 'ns wat spulletjes erbij halen maar ik doe het nog steeds..
Kom je op de meeting???
Wat leuk!

of neem je je moeder mee
Dat is nu de onbezonnenheid van de jeugdhelma schreef:jij hebt lefRuth schreef:JolandaOudshoorn schreef:ik heb nog wel wat kaarten-maak-spul in de aanbieding.Ruth schreef:Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
Kom je op de meeting???
Wat leuk!
of neem je je moeder mee

Ik heb een tijd als hobby : foto's en plaatjes bewerken, gedaan, daar is de laatste paar jaar niet van gekomen maar nu denk ik dat ik het weer ga oppakken, als iemand een leuk verzoek heeft, geef maar een gil en wie weet kan ik er wat mee. Ik weet niet of jullie op deze pagina kunt komen, nl.op facebook , daar staan wat voorbeelden de link is http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0757455160
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Dat is super eenvoudig. Toevallig hebben 2 forumsters dit uitgeprobeerd, maar die zijn al een tijd niet actief (jammer genoeg). Ze zouden het bij mij komen voordoen.
Het is maar 1 draad en 9 steken (heb ik begrepen) en het geeft niet waar je je pen steekt. Deze sjaals doen het heel goed op verkopingen.... Bij ons draagt bijna
iedereen (meisjes en vrouwen) in de kerk zo'n sjaal.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)