Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Ik ook voorlopig nog geen oom ben, misschien wordt ik het wel nooit.
......dat ik uit al deze ontboezemingen niet op kan maken hoeveel suikerooms en suikertantes er loslopen....
Dat zijn de ware!
Dat zijn de ware!
Je zus was toch naar Israël? Je weet maar nooit was ze daar tegen komtGijs83 schreef:Ik ook voorlopig nog geen oom ben, misschien wordt ik het wel nooit.

~~Soli Deo Gloria~~
HIER!jvdg schreef:......dat ik uit al deze ontboezemingen niet op kan maken hoeveel suikerooms en suikertantes er loslopen....
Dat zijn de ware!

... dat er zo 2 RF'ers bij ons op bezoek komen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik heb er 19 + 3 x aanhang, en ben ook nog 1 x oudtante. In welk gebied van het spectrum bevind ik me dan?Tiberius schreef:... de leeftijd komt met het aantal oom- of tantezeggertjes, begrijp ik uit dit topic
... de wijsheid komt met de jaren (de leeftijd dus)
dus de wijsheid komt met het aantal oom- of tantezeggertjes

... het hooikoorst seizoen nog niet over is 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
...dat ik me nu begin af te vragen, of ze nog wel komen, of er wat gebeurd is. Verwachte aankomsttijd was 19.30...Luther schreef:... dat er zo 2 RF'ers bij ons op bezoek komen.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Van harte sterkte toegewenst!Luther schreef:... dat er zo 2 RF'ers bij ons op bezoek komen.
- JolandaOudshoorn
sorry, ik wist van niets....Luther schreef:...dat ik me nu begin af te vragen, of ze nog wel komen, of er wat gebeurd is. Verwachte aankomsttijd was 19.30...Luther schreef:... dat er zo 2 RF'ers bij ons op bezoek komen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gewaardeerde en gerespecteerde tante, waar wij snotneuzen nog veel van kunnen opsteken.Afgewezen schreef:Ik heb er 19 + 3 x aanhang, en ben ook nog 1 x oudtante. In welk gebied van het spectrum bevind ik me dan?Tiberius schreef:... de leeftijd komt met het aantal oom- of tantezeggertjes, begrijp ik uit dit topic
... de wijsheid komt met de jaren (de leeftijd dus)
dus de wijsheid komt met het aantal oom- of tantezeggertjes
Kortom, je wordt een soort nextrix.
... ik vandaag van de A27 naar de A15 wilde gaan en op de uitvoegstrook van de A27 achter een brandweerauto kwam
... deze ineens op de rem trapt en zijn zwaailichten aandoet maar blijft wel gewoon doorrijden
... ik vervolgens flink moest afremmen
... het maar goed was dat er niks achter mij zat
... kort daarna doet ie zijn zwaailichten weer uit en rijdt gewoon verder
... ik zulke grapjes niet zo kan waarderen
... deze ineens op de rem trapt en zijn zwaailichten aandoet maar blijft wel gewoon doorrijden
... ik vervolgens flink moest afremmen
... het maar goed was dat er niks achter mij zat
... kort daarna doet ie zijn zwaailichten weer uit en rijdt gewoon verder
... ik zulke grapjes niet zo kan waarderen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Doet me denken aan een tante van me. Die woonde in de eindwoning van een rijtje, maar ze beweerde altijd dat ze in een vrijstaand huis woonde. "Want ik heb aan beide kanten niks". Inderdaad, aan de ene kant hield het blok op, en de buren aan de andere kant heetten Niks.Ichtus schreef:... het maar goed was dat er niks achter mij zat

~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius schreef:... ik pas 12 keer oom ben?Jongere schreef:Ik dinsdag voor de 11e keer oom ben geworden?MarthaMartha schreef:... ik gisteren voor de 12e keer tante ben geworden?
... de dertiende tante-zegger ook op komst is?
(ik zou me haast oud gaan voelen)
..ik dus niet eens zo ver achterloop op MM?
.. ik me dus pas echt oud ga voelen?
... me dus maar iets ouder voel als Jongere?
ik tante ben van maar 7 nichtjes en 1 neef en ik me toch heel jong voel, maar 'oud' ben...

ik ook nog 11 achterneefjes + 7 achternichtjes heb (de kinderen van de respectievelijke nichten). Terwijl er 3 ouder zijn dan mijn zoon.

Laatst gewijzigd door albion op 17 jul 2009, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
... ik van harte hoop dat de weervoorspellers voor het weekend het mis hebben?
... we hopen te kamperen?
... ik Demo nog moet overtuigen dat kamperen leuk is (en niet altijd kramperen)?
... een regen-weekend daar in elk geval niet aan zal bijdragen?
...
... we hopen te kamperen?
... ik Demo nog moet overtuigen dat kamperen leuk is (en niet altijd kramperen)?
... een regen-weekend daar in elk geval niet aan zal bijdragen?
...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!