Wat wil je hiermee zeggenJolandaOudshoorn schreef:
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
joehoe wie komt er ffies?
ik denk dat ik even helemaal uitgechat ben....
maar wanneer ik vanavond hier alleen zit, de kinderen op bed, jean naar een verjaardag.. bestaat er toch wel een grote kans dat ik even binnenwip..
maar misschien dat ik heerlijk een boek pak, en ga lezen.. ( Ryle is nog niet uit ten slotte..)
maar wanneer ik vanavond hier alleen zit, de kinderen op bed, jean naar een verjaardag.. bestaat er toch wel een grote kans dat ik even binnenwip..
maar misschien dat ik heerlijk een boek pak, en ga lezen.. ( Ryle is nog niet uit ten slotte..)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Genade door recht
inderdaad maar even zo te zien;-)
Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
alsof jij een vast chatmoment hebtfluitje schreef:Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Neu, ik kies de rustige momenten...................als jij er niet bent.henriët schreef:alsof jij een vast chatmoment hebtfluitje schreef:Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......![]()
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Neu, ik kies de rustige momenten...................als jij er niet bent.henriët schreef:alsof jij een vast chatmoment hebtfluitje schreef:Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......![]()
dat is (bijna) onmogelijk...
Laatst gewijzigd door henriët op 09 dec 2008, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
fluitje schreef:Neu, ik kies de rustige momenten...................als jij er niet bent.henriët schreef:alsof jij een vast chatmoment hebtfluitje schreef:Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
blijkbaar kom je er dan de laatste tijd niet...fluitje schreef:Neu, ik kies de rustige momenten...................als jij er niet bent.henriët schreef:alsof jij een vast chatmoment hebtfluitje schreef:Jij zat wel op een heel lastig tijdstip Judith. Etenstijd, forenzentijd......![]()
luitjes
k ga slapen..
goede voortzetting daar!!
einde oefening..
gezelligheid daar
enne
weltrusten alvast
( per pb ben ik nog bereikbaar
)

gezelligheid daar
enne
weltrusten alvast
( per pb ben ik nog bereikbaar