je kan vragen of ze de muziek zachter zetten!!! of even uit.....hans1234 schreef:Ja, er zijn hele mooie en goede restaurants in Nederland.
Maar er is een probleem:
Als de muziek hard aan staat kan je niet fatsoenlijk bidden!!!
Dit is wel jammer.
Maar gelukkig zijn er ook enkele restaurants waar geen muziek aanstaat.
Leuke en goede restaurants
Re: Leuke en goede restaurants
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je hebt helemaal gelijk, maar dat is lang niet altijd mogelijk, en van het desondanks bidden kan ook iets uitgaan.henriët schreef:je kan vragen of ze de muziek zachter zetten!!! of even uit.....hans1234 schreef:Ja, er zijn hele mooie en goede restaurants in Nederland.
Maar er is een probleem:
Dit is wel jammer.
Niet van het feit dat ik bid, maar van de Aangebedene.
En wellicht voortaan dergelijke restaurants mijden.
Overigens restaurants waar de muziek (te) hard staat hebben veelal geen kwaliteit.
(Dan maar een snackbar

- JolandaOudshoorn
Met dat laatste heeft jvdg een goed punt!jvdg schreef:Je hebt helemaal gelijk, maar dat is lang niet altijd mogelijk, en van het desondanks bidden kan ook iets uitgaan.henriët schreef:je kan vragen of ze de muziek zachter zetten!!! of even uit.....hans1234 schreef:Ja, er zijn hele mooie en goede restaurants in Nederland.
Maar er is een probleem:
Dit is wel jammer.
Niet van het feit dat ik bid, maar van de Aangebedene.
En wellicht voortaan dergelijke restaurants mijden.
Overigens restaurants waar de muziek (te) hard staat hebben veelal geen kwaliteit.
(Dan maar een snackbar)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Daar heb je helemaal gelijk in! Deze keer hadden we het in Apeldoorn ook wel bijzonder getroffen moet ik zeggen en hebben er ook niet echt uitgebreid gegeten...Gijs83 schreef:vd Valk in Apeldoorn(Ugchelen) is ons afgelopen zomer eigenlijk een beetje tegengevallen. Als je het over wegrestaurants hebt dan weet nog wel goeie met leuke bediening en lekker eten: Goudreinet bij Barneveld(bij afrit 15 v/d 1)!Wilma van den Berg schreef:Steakhouse in Lunteren. Dat vinden we helemaal geweldig, evenals Vd Valk in Vianen en Apeldoorn.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gelden lekkere restaurantjes in Tsjechië ook hier? 

ja graaaaaaag....
Weet je wat ik nog erger vindt dan muziek? ROKEN, blegghhh zit je heerlijk te eten, zitten er mensen te roken boven hun eigen eten. Hoezo je eten onsmakelijk maken.
Weet je wat ik nog erger vindt dan muziek? ROKEN, blegghhh zit je heerlijk te eten, zitten er mensen te roken boven hun eigen eten. Hoezo je eten onsmakelijk maken.
Inderdaad! Muziek kan ik van me af laten glijden (als het niet heel hard is tenminste), maar rokende mensen in je buurt da's echt mega-irri.Lassie schreef:Weet je wat ik nog erger vindt dan muziek? ROKEN
Een enkel buitenlands restaurant is niet erg, maar het topic moet wel een beetje doorzichtig blijven! Laten we verder on-topic blijven en alleen leuke en goede restaurants noemen en wat de reden daarvan is.
bedoel je buitenlandse restaurants in de zin van dat ze in het buitenland liggen, of dat ze er een buitenlandse keuken serveren? 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat ze in het buitenland liggen. Mensen die bv.erg van Chinees houden kunnen hier ook hun goede 'Chinees' terecht!Marnix schreef:bedoel je buitenlandse restaurants in de zin van dat ze in het buitenland liggen, of dat ze er een buitenlandse keuken serveren?
tsja. als je naar het buitenland op vakantie gaat.... dan pak je toch ook weleens een restaurantje? Dus die zijn ook van harte welkom......
ja maar dat iemand precies op die plek komt waar jij bent geweest is zo klein. Ik weet best een paar goede restaurants in Istanbul maar wie zit daar op te wachten? 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Pizzeria Ristorante Belvedere
Gasthuisstraat 38
8331 JR Steenwijk
Tel.: 0521 513637
Bijzonder goed!
Met pizzeria's hebben we al heel wat ervaring, maar deze is uitzonderlijk goed. Tjonge, dat was lekker vandaag!
Gasthuisstraat 38
8331 JR Steenwijk
Tel.: 0521 513637
Bijzonder goed!
Met pizzeria's hebben we al heel wat ervaring, maar deze is uitzonderlijk goed. Tjonge, dat was lekker vandaag!

~~Soli Deo Gloria~~
Waarom gaan we op 6 junu niet eerst lekker eten met zn allen?
Ik weet een bijzonder goed, en goedkoop restaurant in R'dam.
bv Onbeperkt spareribs voor een tientje?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
wat mij betreft een super goed ideee...Gian schreef:Waarom gaan we op 6 junu niet eerst lekker eten met zn allen?
regel jij dat ff dan....???!!!!
Wie wil, mag komen ofzo....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....