Unionist schreef:Kislev schreef:Ik mis er iig nog twee:
- stud./kand. B. van Leeuwen PKN of HHK
- stud./kand. V/d Brink ook pkn of hhk
Maar toch zou je her en der wel commentaar kunnen plaatsen wat pleit voor de GG. Maar dat kan niet omdat ik dan op de persoon speel.
Er staan geen kandidaten in de lijst, maar er zijn er nog wel meer:
-kand. R.C. Boogaard (HHK)
-Kand. A.Th. van Olst (CGK)
verder miste ik b.v. de naam van Ds. J.P. Ouwehand, PKN predikant PKN Wilnis en voormalig zendeling in Boputhatswana.
Je kunt ook ds. J. Brouwer (PKN Epe) nog noemen, hoewel hij al in het begin van zijn studie theologie is overgegaan, min of meer met z'n ouders mee. Anne van Olst, Jacob Brouwer en Jurjen ten Brinke waren klasgenoten van mij op de Pieter Zandt. Het is erg triest dat ze geen van drieeen een plekje binnen de GG hebben kunnen vinden, hoewel de 'schuld' niet in alle gevallen volledig aan de GG is toe te schrijven.
Maar goed, ergens heb ik ook een raar gevoel bij het feit dat iemand al die namen heeft zitten verzamelen. Wat is het doel daarvan precies? En wat zijn de criteria om op de lijst te komen? Ik kan vanuit mijn persoonlijke kennissenkring nog wel wat meer afgestudeerden / gepromoveerden noemen. Gisteren is er bijv. nog een ex-Gergemmer Dr. geworden...