Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Ariene

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Ariene »

Daphne schreef:
Ariene schreef:
Maar viel het mee omdat je was schrijft?
gelukkig viel t mee ja, maar t blijft een superstomme zet... ;(
Zie het dan maar zo, Je ben weer een ervaring rijker!
Rens schreef:Ervaring is het leren van je fouten, sommige mensen hebben veel ervaring.........
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Lassie

Bericht door Lassie »

(weekend/avond eten)boodschappen

Samen verder, van Wil Doornenbal en Cobi Wattez
Het verhaal van Jezus (familiefilm)
Kind van het water, van Marianne Witvliet
Vader, wie ben ik? van Henk Rothuizen.
jvdg

Bericht door jvdg »

Lassie schreef:(weekend/avond eten)boodschappen

Films over de bijbel in het algemeen, en in het bijzonder films over het leven van Jezus, keur ik ten zeerste af.

We hebben het er al meer over gehad op dit forum, maar ik kon het even niet laten om hierop (weer) te reageren.
De invloed van films op onze denkwijze is al zo groot.
En in het geval van bijbelfilms is het m.i. onverantwoord om de visie van (onbekende) derden aanschouwelijk te laten maken.
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
edele strijdster schreef:
Tiberius schreef: De knoop zit niet echt netjes. Dat krijg je bij die prince albert knoop ook moeilijk.
Beter kan je een dubbele windsor doen. Die zit eigenlijk altijd netjes.

Zie hier.
Ha! Bedankt Tiberius!
Nu weet ik de volgende keer ook hoe ik stropdassen moet knopen.
Tot nog toe heb ik het altijd helemaal verkeerd gedaan voor die arme clienten(klinkt wel duur :) ) van me. :banghead
Een keer omslaan en dan er door heen zou Kislev zeggen. (Heeft die knoop ook een naam???)
ja, dat is die duitse toch? die kwam mij ook het meest herkenbaar voor..... :huhu
Maarre.... als ze gestrikt zijn zien ze er allemaal hetzelfde uit.....
Vind ik ook. Maar ik ben wel van de prijs geschrokken. Zoonlief moest in het 'pak' om gasten te ontvangen op school. Wij naar een speciale zaak. Broek en overhemd gekocht. Er moest ook een das bij. Doe die er maar bij zei ik nonchalant. Bij de kassa kwam de aap uit de mouw. De das was net zo duur als de broek op 10 euro na!!! Dat had ik niet verwacht. Gelukkig was de broek en het overhemd niet duur maar na verhouding de das wel. :?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

jvdg schreef:

Films over de bijbel in het algemeen, en in het bijzonder films over het leven van Jezus, keur ik ten zeerste af.

We hebben het er al meer over gehad op dit forum, maar ik kon het even niet laten om hierop (weer) te reageren.
En in het geval van bijbelfilms is het m.i. onverantwoord om de visie van (onbekende) derden aanschouwelijk te laten maken.
er zijn er genoeg die daar géén onoverkomelijke moeite mee hebben, maar het staat je uiteaard vrij om jouw zienswijze te geven.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
jvdg schreef:

er zijn er genoeg die daar géén onoverkomelijke moeite mee hebben, maar het staat je uiteaard vrij om jouw zienswijze te geven.
Het feit dat je er geen bezwaren tegen hebt, wil nog niet zeggen dat het goed is toch.......
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

-2 supermooie nieuwe blouses(of hoe schrijf je dat?)
-2 broeken
en weer heel wat geld lichter :humhihi
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Gijs83 schreef:-2 supermooie nieuwe blouses(of hoe schrijf je dat?)
Gewoon... overhemden als ze voor jezelf zijn... :)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Kislev

Bericht door Kislev »

albion schreef: Vind ik ook. Maar ik ben wel van de prijs geschrokken. Zoonlief moest in het 'pak' om gasten te ontvangen op school. Wij naar een speciale zaak. Broek en overhemd gekocht. Er moest ook een das bij. Doe die er maar bij zei ik nonchalant. Bij de kassa kwam de aap uit de mouw. De das was net zo duur als de broek op 10 euro na!!! Dat had ik niet verwacht. Gelukkig was de broek en het overhemd niet duur maar na verhouding de das wel. :?
Tsja, wat is duur. Deze das van mij was 39,90 euro. Da's wel zo'n beetje de grens vind ik. Bij Suit Supply koop je de dassen voor circa 25 euro. Deze is echter wel beter (te strikken).
Lassie

Bericht door Lassie »

ik blij dat m'n vriend alleen maar op onze trouwdag een stropdas gaat drage.... :jongle
Gian

Bericht door Gian »

Lassie schreef:ik blij dat m'n vriend alleen maar op onze trouwdag een stropdas gaat drage.... :jongle
Hij kan mijn strop krijgen. Slechts een halve dag gedragen. Degelijke kleur en kwaliteit. :)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Daphne

Bericht door Daphne »

Gian schreef:
Lassie schreef:ik blij dat m'n vriend alleen maar op onze trouwdag een stropdas gaat drage.... :jongle
Hij kan mijn strop krijgen. :)
Altijd beter dan die van Sadam nietwaar? :bobo
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Kislev schreef:
albion schreef: Vind ik ook. Maar ik ben wel van de prijs geschrokken. Zoonlief moest in het 'pak' om gasten te ontvangen op school. Wij naar een speciale zaak. Broek en overhemd gekocht. Er moest ook een das bij. Doe die er maar bij zei ik nonchalant. Bij de kassa kwam de aap uit de mouw. De das was net zo duur als de broek op 10 euro na!!! Dat had ik niet verwacht. Gelukkig was de broek en het overhemd niet duur maar na verhouding de das wel. :?
Tsja, wat is duur. Deze das van mij was 39,90 euro. Da's wel zo'n beetje de grens vind ik. Bij Suit Supply koop je de dassen voor circa 25 euro. Deze is echter wel beter (te strikken).
Tsja, zo hoorde ik van iemand die een overhemd en stropdas had gekocht voor 125 euro.... :fi
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Kislev

Bericht door Kislev »

Tsja, zelf heb ik daar niet zoveel moeite mee eerlijk gezegd (als je je 10e ook maar geeft). Ikzelf hoop dit jaar ook schoenen van Magnanni aan te schaffen, prijs 250 euro.
Waar ik niks mee heb is dat mensen perse in een shirt met McG erop willen lopen terwijl de pasvorm niet eens je van het is. Kreeg foldertje binnen van McG en zag colbertje erin staan van circa 250 euro. Voor dat geld kan ik een jasje op maat laten maken.

Hier begint een shirt ook vanaf 85 euro: http://www.shirtmakers.nl
Lassie

Bericht door Lassie »

ik heb eigenlijk helemaal niks met merkkleding.... Al haal ik wel kleren van esprit/edc (in de uitverkoop) omdat dat kleren zijn die goed passen bij mij (pasvorm). k ben nogal breed bij m'n heupen.

Maar schoenen van 250 euro kopen? vindt ik echt absurd.
Gesloten