Als hij met zijn scootmobiel gaat wel, ja.Gian schreef:Rens die moet inderdaad morgen al vertrekken....
wie komen er op de meeting?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:caprice schreef:Als hij met zijn scootmobiel gaat wel, ja.Gian schreef:Rens die moet inderdaad morgen al vertrekken....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten kom ik er binnenkort ook niet meer. Dus, helaas.
Het ligt niet aan jullie
's Avonds is er een accoustische worshipsessie met Neal Morse in Hoofddorp, waar ik ook graag heen was gegaan en dat gaat ook niet door.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten...... .
Er is niets mis met Zeeland hoor. Op zich een pracht provincie. Ik denk dat er overal wel wat is wat minder aantrekkelijk is.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zeeland is supr mooialbion schreef:Marnix schreef:Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten...... .
Er is niets mis met Zeeland hoor. Op zich een pracht provincie. Ik denk dat er overal wel wat is wat minder aantrekkelijk is.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hehe jahoor, het is prachtig. Soms wat vlak, daar hou ik niet zo van... maar de duinen, de zee, het strand, heel mooi. Het probleem is alleen dat je zo geisoleerd zit van de rest van de wereld en er niet zoveel steden / faciliteiten zijn. En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen. Dus ik ben blij dat ze er weg gaanalbion schreef:Marnix schreef:Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten...... .

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Oude-Waarheid
Tja Marnix dat is jammer op duiveland geen trein dus v/h naarMarnix schreef:Hehe jahoor, het is prachtig. Soms wat vlak, daar hou ik niet zo van... maar de duinen, de zee, het strand, heel mooi. Het probleem is alleen dat je zo geisoleerd zit van de rest van de wereld en er niet zoveel steden / faciliteiten zijn. En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen. Dus ik ben blij dat ze er weg gaanalbion schreef:Marnix schreef:Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten...... .
Sirjansland eerst naar Rotterdam dan metro naar zuidplein
wachten op een bus richting Zirkzee bij de blauwe keet Oosterland
bellen dat ze je komen halen dus erg lang en omslagtig.
Dus voel met je mee :mrgreen:
- Oude-Waarheid
Maar op Duiveland rijd geen trein voor zo ver ik weet.Tiberius schreef:Het is niet van het een of ander, maar Goes ligt niet op Duiveland, maar op Zuid-Beveland.
en ik weet niet zo veel
Laatst gewijzigd door Oude-Waarheid op 05 feb 2008, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Het ging over mijn schoonouders. Die wonen tegen Goes aan, in het dorp met de prachtige naam 's-HeerhendrikskinderenOude-Waarheid schreef:Maar op Duiveland rijd geen trein voor zo ver ik weet.Tiberius schreef:Het is niet van het een of ander, maar Goes ligt niet op Duiveland, maar op Zuid-Beveland.
en ik weet niet zo veel

- Oude-Waarheid
Aha duidelijk sorryMarnix schreef:Het ging over mijn schoonouders. Die wonen tegen Goes aan, in het dorp met de prachtige naam 's-HeerhendrikskinderenOude-Waarheid schreef:Maar op Duiveland rijd geen trein voor zo ver ik weet.Tiberius schreef:Het is niet van het een of ander, maar Goes ligt niet op Duiveland, maar op Zuid-Beveland.
en ik weet niet zo veel

Laatst gewijzigd door Oude-Waarheid op 05 feb 2008, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
halloooo blauwe keet,,,,,,, das allang verleden tijd hoor!!!!Oude-Waarheid schreef:Tja Marnix dat is jammer op duiveland geen trein dus v/h naarMarnix schreef:Hehe jahoor, het is prachtig. Soms wat vlak, daar hou ik niet zo van... maar de duinen, de zee, het strand, heel mooi. Het probleem is alleen dat je zo geisoleerd zit van de rest van de wereld en er niet zoveel steden / faciliteiten zijn. En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen. Dus ik ben blij dat ze er weg gaanalbion schreef:Marnix schreef:Ik kan niet, ik zit dat weekend in Zeeland, heb 's avonds een verjaardag daar. En aangezien mijn schoonouders zo verstandig zijn om eindelijk Zeeland te gaan verlaten...... .
- Oude-Waarheid
Ben er ook lang niet meer geweest (te lang)henriët schreef:halloooo blauwe keet,,,,,,, das allang verleden tijd hoor!!!!Oude-Waarheid schreef:Tja Marnix dat is jammer op duiveland geen trein dus v/h naarMarnix schreef:Hehe jahoor, het is prachtig. Soms wat vlak, daar hou ik niet zo van... maar de duinen, de zee, het strand, heel mooi. Het probleem is alleen dat je zo geisoleerd zit van de rest van de wereld en er niet zoveel steden / faciliteiten zijn. En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen. Dus ik ben blij dat ze er weg gaanalbion schreef: