Tja....of ze loopt ver vooruit! :mrgreen:jan03 schreef:Valt wel mee hoor!JolandaOudshoorn schreef:Je avatar s wel wat gedateerd, hoor DaphneDaphne schreef:NeuhJan Klaassen schreef: Is je leven zwaar geworden?
Wist je dat ...[5]
- JolandaOudshoorn
...dat 40+ ook 20+ is.Miepie schreef:..... ik altijd gedacht had dat caprice de leeftijd had van 40+ ? :shock: 8)
..... dat natuurlijk nog wel kan:
..... ik van een medeforumlid hoorde dat hij de leeftijd heeft van 20+:
...dat caprice een ieder bedankt voor zijn of haar felicitatie aangaande het heugelijke voornoemde feit.
...wij er zeer gelukkig mee zijn.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ik nog nooit zoveel gebeld ben door mn schoonzusje aangaande allerlei liefdesverhalen.........caprice schreef:...dat 40+ ook 20+ is.Miepie schreef:..... ik altijd gedacht had dat caprice de leeftijd had van 40+ ? :shock: 8)
...dat caprice een ieder bedankt voor zijn of haar felicitatie aangaande het heugelijke voornoemde feit.

PFFFFF ben jij er zo eentjehenriët schreef:ik nog nooit zoveel gebeld ben door mn schoonzusje aangaande allerlei liefdesverhalen.........caprice schreef:...dat 40+ ook 20+ is.Miepie schreef:..... ik altijd gedacht had dat caprice de leeftijd had van 40+ ? :shock: 8)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hmm. Niet al te gedetailleerd mag ik hopen... :shock:henriët schreef:ik nog nooit zoveel gebeld ben door mn schoonzusje aangaande allerlei liefdesverhalen.........caprice schreef:...dat 40+ ook 20+ is.Miepie schreef:..... ik altijd gedacht had dat caprice de leeftijd had van 40+ ? :shock: 8)
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Daphne schreef:PFFFFF ben jij er zo eentjehenriët schreef:ik nog nooit zoveel gebeld ben door mn schoonzusje aangaande allerlei liefdesverhalen.........caprice schreef:...dat 40+ ook 20+ is.Miepie schreef:..... ik altijd gedacht had dat caprice de leeftijd had van 40+ ? :shock: 8)
sorry....

Nou IK zou er nie van houden om de hele familie door te gaan... als je snapt wat ik bedoel.... Ik zou t nie tof vinden als mn familie of de familie van mn liefje echt van ALLES op de hoogte is... Maarja, t zal wel abnormaal zijn wat ik zeg :!:henriët schreef:Daphne schreef:PFFFFF ben jij er zo eentjehenriët schreef:ik nog nooit zoveel gebeld ben door mn schoonzusje aangaande allerlei liefdesverhalen.........caprice schreef: ...dat 40+ ook 20+ is.
sorry....![]()
pfff
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
PFFFFF ben jij er zo eentje[/quote]
sorry....
pfff[/quote]
Nou IK zou er nie van houden om de hele familie door te gaan... als je snapt wat ik bedoel.... Ik zou t nie tof vinden als mn familie of de familie van mn liefje echt van ALLES op de hoogte is... Maarja, t zal wel abnormaal zijn wat ik zeg :!:[/quote]
OK ik begrijp je...
nee nee, zo ligt het niet, cap snapt m wel, dus maak je geen zorgen
ik kende cap eerder dan mn schoonzusje, en mn schoonfam kent hem helemaal niet, en ik ga ook helemaal niet van alles vertellen, maar omdat ik hem kende, belde ze mij, snap je...
sorry....

Nou IK zou er nie van houden om de hele familie door te gaan... als je snapt wat ik bedoel.... Ik zou t nie tof vinden als mn familie of de familie van mn liefje echt van ALLES op de hoogte is... Maarja, t zal wel abnormaal zijn wat ik zeg :!:[/quote]
OK ik begrijp je...
nee nee, zo ligt het niet, cap snapt m wel, dus maak je geen zorgen

ik kende cap eerder dan mn schoonzusje, en mn schoonfam kent hem helemaal niet, en ik ga ook helemaal niet van alles vertellen, maar omdat ik hem kende, belde ze mij, snap je...
Laatst gewijzigd door henriët op 07 dec 2007, 18:13, 2 keer totaal gewijzigd.
nee hoor, gewoon gezellig, kwee nie of je weet hoe dat gaat, maar blijkbaar hebben sommige personen gewoon even behoefte hun verliefdheid te uitenhenriët schreef:Hmm. Niet al te gedetailleerd mag ik hopen... :shock:
is je schoonzusje de vriendin van Caprice... dan heb ik je zin denk ik verkeerd geinterpeteerd...
is je schoonzusje de vriendin van Caprice... dan heb ik je zin denk ik verkeerd geinterpeteerd...[/quote]Daphne schreef:nee hoor, gewoon gezellig, kwee nie of je weet hoe dat gaat, maar blijkbaar hebben sommige personen gewoon even behoefte hun verliefdheid te uitenhenriët schreef:Hmm. Niet al te gedetailleerd mag ik hopen... :shock:
ja zo zit het ja...
dus via RF vrienden krijgen, vervolgens komen ze nog in de familie terecht ook!!!!! 8)
waar RF al niet goed voor is :roll:

ja zo zit het ja...henriët schreef:is je schoonzusje de vriendin van Caprice... dan heb ik je zin denk ik verkeerd geinterpeteerd...Daphne schreef:nee hoor, gewoon gezellig, kwee nie of je weet hoe dat gaat, maar blijkbaar hebben sommige personen gewoon even behoefte hun verliefdheid te uitenhenriët schreef:Hmm. Niet al te gedetailleerd mag ik hopen... :shock:
dus via RF vrienden krijgen, vervolgens komen ze nog in de familie terecht ook!!!!! 8)
waar RF al niet goed voor is :roll:

Jij wilt nooit meer wat anders dan RF

'Daphne schreef:ja zo zit het ja...henriët schreef:is je schoonzusje de vriendin van Caprice... dan heb ik je zin denk ik verkeerd geinterpeteerd...Daphne schreef:nee hoor, gewoon gezellig, kwee nie of je weet hoe dat gaat, maar blijkbaar hebben sommige personen gewoon even behoefte hun verliefdheid te uitenhenriët schreef:Hmm. Niet al te gedetailleerd mag ik hopen... :shock:
waar RF al niet goed voor is :roll::!:
Jij wilt nooit meer wat anders dan RF

HAHA, nou, dat valt wel mee hoor.......